Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwjaar en dan?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwjaar en dan?
    Posted: 03 Januari 2013 om 23:50
Ik doe eigenlijk niet aan goede voornemens, maar dit jaar wel. Ik ben van plan om eerst uit mijn voorraad dingen te gaan maken en zo lang mogelijk uit te stellen om te gaan kopen.
Wie doet er mee. Lege kasten maken?Tongue
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 09:59
euh ik heb me voogenomen liggende projecten af te maken Ik heb niet zo veel voorraad katoen/wol
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 10:23
Ik heb al wol gekocht, maar vanaf nu ga ik eerst weer alles opmaken :)
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 15:29
nog niks gekocht heb nog wel voorraad maar dat is meer voor beesten, frutsels, ff tussendoortjes.... ben nog steeds zoekende naar wol voor een deken, alleen ik wil het zien voelen, ruiken en dat word wat moeilijker....

als ik de deken buiten beschouwing (zat al in de planning) laat doe ik wel mee
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 18:58
Ben al even bezig met projecten af maken. Heb de laatste weken het volgende afgemaakt: trui met ingebreide sterren, poncho, adventsjaal, vest voor kleindochter, vest voor mezelf. Nu nog een vest voor mezelf, sjaal voor schoondochter, babytruitje voor collega en dan ga ik als een gek aan iets nieuws beginnen, heb nog plannen zat.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2013 om 13:45
eerst een beetje de lopende projecten afwerken
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2013 om 14:17
Jaaaaaaaaa, ik mag weer.
Heb alles af en begin nu aan een jas/vest voor mezelf.
Had het garen al liggen.....
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2013 om 14:24
Goed bezig!

Ehm, voornemens blijven nooit zo lang bestaan bij mij ^^ Die overleven vaak de eerste week niet..
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 09:07
dat is mijn voornemen ook ,ben bang dat de voorraad in 2013 niet weg gewerkt krijg en er nog een paar jaartjes extra aangeplakt moeten worden

heb momenteel een inspiratie dipConfused
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 09:36
Originally posted by drempt drempt wrote:

euh ik heb me voogenomen liggende projecten af te maken Ik heb niet zo veel voorraad katoen/wol

ik wil ook eerst alles wat er ligt afmaken. 

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Butterfly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Butterfly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 11:09
Eerst zoveel mogelijk wol/katoen op maken in restjes dekens oid.
Ook nog voldoende wol voor een 10 paar sokken te breien. 
Ik ben pas begonnen met breien van een eigen vest. Daar wil ik ook verder mee, maar eerst die afmaken voordat ik aan een nieuwe mag beginnen en evt. wol bestellen en nieuw patroon mag gaan zoeken.

Voor de rest wol voor het spinnen op maken (lees: 2 schapenvachten).

Probeer ook diverse dingen af te maken of verder gaan.
Groetjes Carla.

Mijn blog over haken, breien en borduren:

http://hakenbreienborduren.blogspot.com/
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 19:00
Ik heb gelukkig geen onafgemaakte projecten liggen, maar wel een grote to-do lijst. Echte voornemens heb ik niet. Dat werkt niet volgens mij, en om nu precies op 1 januari met iets te beginnen? Waarom niet meteen op het moment dat je iets bedenkt?
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 23:06
Was ik vandaag toch bijna in de fout gegaan! Bij de liddl. Leuk en niet te duur katoen en ja, ik stond al kleuren uit te zoeken......maar toen ineens bedacht ik me: nee, dat zou je niet doen. Terug leggen zei mijn binnenstemmetje. Dus ja, toen maar weer terug gelegd. Disapprove
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2013 om 00:15
Bahaha  ja dan ga je bijna de mist in 
Ik heb vandaag net mijn nieuwe bolletjes binnen gekregen, had niet zo veel katoen meer liggen.
Heb ook niet veel projecten die ik af moet maken. Ik doe altijd braaf eerst iets afmaken en dan het volgende pas. 
Heb een deken af, een vest voor mezelf, ben bezig met de taartjes van grietje even tussendoor nog een warme col gehaakt voor mezelf, want t is zo kouhoudddddddddd. 
En oh ja ben ook begonnen aan een laly beertje. Hoofdje is al klaar 
maar moet nog nodig foto's maken en zien ze hier te krijgen. 
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2013 om 08:35
als ik eerst op moet maken wat ik heb liggen mag ik de rest van mijn leven geen nieuwe wol of katoen meer kopen

ha ha ha

nia
Back to Top
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2013 om 09:46
Ik kijk gewoon wat ik nog heb en wat ik daar mee kan. En inderdaad kan ik dan nog jaren vooruit zou je denken. Maar gisteren weer aan een muts voor een kleinzoon begonnen en toen kwam ik weer hele leuke wol tegen waar ik niets mee wist te maken. Alleen nu wel een idee gekregen. Dus daarna wordt het weer wat op de brei pennen.

jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns