Nieuwjaarsbrief 2 |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 December 2015 om 22:05 |
Lieve medehobbydozen,
Het is weeral de voorlaatste dag van het jaar zie ik juist op de kalender. Wat vliegt de tijd. Voor iedereen weer hetzelfde recept als vorig jaar gewenst. Iedereen een beetje van vanalles zodat het eerlijk verdeeld is. In plaats van het over de verschillende soorten dozen te hebben ga ik het nu proberen anders in te delen nl. de die hards : bedankt voor de geduldige raad en hulp die jullie geven en hopelijk blijven geven. de groupies : bedankt om al die mooie creaties te tonen en als er vragen op komen, om die te beantwoorden. (Dit is het begin van een die hardwording). en dan de eendagsvliegen natuurlijk : bedankt om jullie vragen te stellen, zo leren wij er ook nog elke keer van, of vinden we mooie patronen die we zelf nog niet hadden. en tenslotte de larven : als jullie erover denken om lid te worden, het zijn hier stuk voor stuk lieve bekwame mensen die met plezier de vragen beantwoorden, maar een vraag neerplompen en dan niets meer laten horen, dat gaat wel eens in de kleren kruipen en kan het zijn dat er een antwoord op komt dat een beetje snibbig is. Sorry al op voorhand als je wel zou gaan antwoorden en je hebt zo een antwoord gekregen. Ik hoop dat 2016 voor iedereen wordt zoals de winter tot nu toe al is : zacht met soms uitschieters maar zonder dieptepunten. Voor de rest een goede gezondheid want dat is het belangrijkste en als de gezondheid wat minder is , veel possitiviteit, dan kom je er wel doorheen. bep. |
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooie nieuwjaarsbrief, Bep! Ik wens iedereen alvast een gezellige oudejaarsdag, een mooie jaarwisseling en vooral veel knutsel-inspiratie voor 2016.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel mooi geschreven Bep! Ook ik wens alle dozen een gezond,vrolijk,liefdevol en zeker een heel creatief 2016 toe.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
BEP, wat heb je dit weer mooi gezegd. Ik sluit mij dan ook helemaal bij je aan.
Voor iedereen dus het recept van Bep. Heel veel geluk, goede gezondheid en veel brei- en haakplezier. ( ik heb je verhaal net aan mijn man voorgelezen, wat ik regelmatig met je verhalen doe. Hij kan je proza ook zeer waarderen)
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik sluit mij aan bij de vorige posts.
Bep heel mooi verwoord! Aan allen: Een fijne jaarwisseling! En een goede raad voor het nieuwe jaar: |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bep bedankt voor je mooie woorden .
Er zijn altijd wel ergens lichtpuntjes te vinden Hetzij groot of klein, maar je kunt ook proberen er een te zijn . Voor iedereen een gelukkig en vredig nieuwjaar |
|
Amethyst
Duizendpoot Lid sinds: 09 Augustus 2014 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 134 |
Post Options
Thanks(0)
|
Iedereen een hele mooie jaarwisseling en een gezond,creatief 2016 toegewenst!
|
|
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bep, heel mooi verwoord - dank je wel voor de lieve woorden. Ik wens jou en jouw familie ook een fijn 2016 toe
Bij deze ook alle andere dozen, een fijn 2016 toegewenst
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
De spreuk op het tegeltje van Lao tse is ook de moeite waard om boven het bed te hangen! Ik was er helemaal beduusd van...
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Bep, en alle hobbydozen nog een gelukkig nieuwjaar gewenst.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een mooie tekst en spreuk!!
iedereen de beste wensen voor t nieuwe jaar! en een hoop creatieve uitspattingen! |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi gesproken Bep en ook ik wens iedereen hier op dit forum een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Brei er een goed eind aan en zet 'm op in het nieuwe jaar!
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldige tekst, hoe schudt je dat toch zo uit je mouw.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
gewoon, op het allerlaatste moment ervoor gaan zitten en neerpennen. Vraag me niet om iets te schrijven voor volgende week zondag, want dat gaat niet. Maar zondagmorgend zal het wel gaan. Ik heb de "oei"factor erbij nodig.
|
|
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bep je bent een vrouw met veel talenten. Wat fijn dat ik je heb "ontmoet" via dit forum.
Ik wens jou en alle medehobbydozen een goede jaarwisseling toe en hoop dat alle wensen uit mogen komen in het nieuwe jaar.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi geschreven Bep. Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Onze buurman, zijn dochter en twee zoons hebben in de loop van de ochtend de hele straat schoongeveegd. Een goed begin van 2016. Er hangt wel een enorme smog over de buurt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn om dit allemaal te lezen.
Van hieruit ook lieve wensen voor een gezond en creatief nieuw jaar!
|
|
Grx
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |