Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwjaarsbrief 2

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwjaarsbrief 2
    Posted: 30 December 2015 om 22:05
Lieve medehobbydozen,

Het is weeral de voorlaatste dag van het jaar zie ik juist op de kalender. Wat vliegt de tijd.

Voor iedereen weer hetzelfde recept als vorig jaar gewenst. Iedereen een beetje van vanalles zodat het eerlijk verdeeld is.

In plaats van het over de verschillende soorten dozen te hebben ga ik het nu proberen anders in te delen nl.

de die hards : bedankt voor de geduldige raad en hulp die jullie geven en hopelijk blijven geven.

de groupies : bedankt om al die mooie creaties te tonen en als er vragen op komen, om die te beantwoorden. (Dit is het begin van een die hardwording).

en dan de eendagsvliegen natuurlijk : bedankt om jullie vragen te stellen, zo leren wij er ook nog elke keer van, of vinden we mooie patronen die we zelf nog niet hadden.

en tenslotte de larven : als jullie erover denken om lid te worden, het zijn hier stuk voor stuk lieve bekwame mensen die met plezier de vragen beantwoorden, maar een vraag neerplompen en dan niets meer laten horen, dat gaat wel eens in de kleren kruipen en kan het zijn dat er een antwoord op komt dat een beetje snibbig is. Sorry al op voorhand als je wel zou gaan antwoorden en je hebt zo een antwoord gekregen.

Ik hoop dat 2016 voor iedereen wordt zoals de winter tot nu toe al is : zacht met soms uitschieters maar zonder dieptepunten.

Voor de rest een goede gezondheid want dat is het belangrijkste en als de gezondheid wat minder is , veel possitiviteit, dan kom je er wel doorheen.

bep.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2015 om 22:27

Geweldig wat heb je dat weer mooi gezegd Bep aplaus daarvoor.
Ik ben het helemaal met jou eens. en sluit me hier bij aan.
oant Sjen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2015 om 22:29
Mooie nieuwjaarsbrief, Bep! Ik wens iedereen alvast een gezellige oudejaarsdag, een mooie jaarwisseling en vooral veel knutsel-inspiratie voor 2016. Star  
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2015 om 23:21
heel mooi geschreven  Bep! Ook ik wens alle dozen een gezond,vrolijk,liefdevol en zeker een heel creatief 2016 toe.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 08:49
BEP, wat heb je dit weer mooi gezegd. Ik sluit mij dan ook helemaal bij je aan.
Voor iedereen dus het recept van Bep. Heel veel geluk, goede gezondheid en veel brei- en haakplezier.
( ik heb je verhaal net aan mijn man voorgelezen, wat ik regelmatig met je verhalen doe. Hij kan je proza ook zeer waarderen) 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 09:46
Ik sluit mij aan bij de vorige posts.

Bep heel mooi verwoord!

Aan allen:
Een fijne jaarwisseling!

En een goede raad voor het nieuwe jaar:
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 10:00
Bep bedankt voor je mooie woorden .

Er zijn altijd wel ergens lichtpuntjes te vinden Hetzij groot of klein, maar je kunt ook proberen er een te zijn .

Voor iedereen een gelukkig en vredig nieuwjaar
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 10:16
Iedereen een hele mooie jaarwisseling en een gezond,creatief 2016 toegewenst!
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 11:07
Bep, heel mooi verwoord - dank je wel voor de lieve woorden. Ik wens jou en jouw familie ook een fijn 2016 toe Heart
Bij deze ook alle andere dozen, een fijn 2016 toegewenst
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 11:11
De spreuk op het tegeltje van Lao tse is ook de moeite waard om boven het bed te hangen! Ik was er helemaal beduusd van... 
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 11:14
Dank je wel Bep, en alle hobbydozen nog een gelukkig nieuwjaar gewenst.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 12:50
wat een mooie tekst en spreuk!!
iedereen de beste wensen voor t nieuwe jaar!
en een hoop creatieve uitspattingen!
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 13:37
Mooi gesproken Bep en ook ik wens iedereen hier op dit forum een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2016!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 13:56
Brei er een goed eind aan en zet 'm op in het nieuwe jaar!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 14:28
Geweldige tekst, hoe schudt je dat toch zo uit je mouw. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 14:43
gewoon, op het allerlaatste moment ervoor gaan zitten en neerpennen. Vraag me niet om iets te schrijven voor volgende week zondag, want dat gaat niet. Maar zondagmorgend zal het wel gaan. Ik heb de "oei"factor erbij nodig.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2015 om 15:34
Bep je bent een vrouw met veel talenten. Wat fijn dat ik je heb "ontmoet" via dit forum.

Ik wens jou en alle medehobbydozen een goede jaarwisseling toe en hoop dat alle wensen uit mogen komen in het nieuwe jaar.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 01:31
Mooi geschreven Bep. Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 14:23
Onze buurman, zijn dochter en twee zoons hebben in de loop van de ochtend de hele straat schoongeveegd. Een goed begin van 2016. Er hangt wel een enorme smog over de buurt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 19:49
Fijn om dit allemaal te lezen.
Van hieruit ook lieve wensen voor een gezond en creatief nieuw jaar!
Grx
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns