Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwjaarsbrief 2

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 19:53
Allemaal een goed en creatief 2016
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 20:18
Ook via deze post mijn beste wensen voor het nieuwe jaar en bedankt voor je supermooie brief Beppeke !!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 21:11
Wij hebben het oudejaar maar uitgeslapen. wegens griep. weer eens iets anders
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 21:45
Zo heb ik eens liggen creperen van de pijn aan mijn galstenen en ontstoken alvleesklier. Ik zag me niet naar de EHBO of huisartsenpost gaan van Dokter ik heb zo'n buikpijn. Van die jaarwisseling heb ik niets meegekregen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 21:48
Mooi gezegd Bep!
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 21:58
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Zo heb ik eens liggen creperen van de pijn aan mijn galstenen en ontstoken alvleesklier.

Beterschap, Magtelt! Hopelijk gaat het gauw de goeie kant op. 
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 22:42
Voor iedereen een Voorspoedig 2016 !!!!!!!!!!!!   Bep je hebt het goed verwoord,        Magtelt voor jou Beterschap,,,,,,,,,
groetjes geesje
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 22:44
Oooohhhh Bloem    ik wens jullie natuurlijk ook Beterschap       
groetjes geesje
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 22:59
Originally posted by geesje geesje wrote:

Oooohhhh Bloem    ik wens jullie natuurlijk ook Beterschap       

Sorry, ik was Bloem ook bijna vergeten...

Van harte beterschap!
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 23:01
Originally posted by bloem bloem wrote:

Wij hebben het oudejaar maar uitgeslapen. wegens griep. weer eens iets anders

Oei, gaat die weer rond? Onder de wol, en laat u soigneren!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 23:43
wel bloem, dat vind ik nu lief van u se, dat gij direct al een stukske van die vanalles op u pakt. De rest van die vervelende vanalles verdelen ik wel met de andere hobbydozen.

En als ik het zo lees, dan mankeert Magtelt op de moment nikske en was het 'eens'. Dus al efkes geleden. Niet Magtelt?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2016 om 23:48
Bloem van harte beterschap en was het dit jaar Magtelt dan ook beterschap voor jou!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2016 om 08:52
Originally posted by bep bep wrote:

wel bloem, dat vind ik nu lief van u se, dat gij direct al een stukske van die vanalles op u pakt. De rest van die vervelende vanalles verdelen ik wel met de andere hobbydozen.

En als ik het zo lees, dan mankeert Magtelt op de moment nikske en was het 'eens'. Dus al efkes geleden. Niet Magtelt?

zoals ik het stukje van Magtelt lees was dat in het verleden.
ach en een griepje is ook niet zo erg hoor.
Ik wilde alleen maar zeggen dat uitslapen van een jaar, ook wel kan.
oant Sjen
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2016 om 09:44
Sorry dat ik nu pas reageer Embarrassed
Maar ik wil iedereen een heel goed, gelukkig, gezond jaar wensen!!!
Happy New Year Photos
Ik haak nooit af!

Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2016 om 10:03
Beterschap Bloem, hoop dat het al een stuk minder is?
Ik ben het jaar uit gegaan met een dik ooglid en het jaar in gegaan met nog steeds een dik ooglid. En het heeft niets met vuurwerk te maken. Och over een paar dagen zal het denk ik wel weg zijn. Maar het prikt ook vervelend en ik heb er flinke hoofdpijn van.
We gaan vanavond  naar de bioscoop, naar de 3D film Star Wars. Zal maar pillen slikken en af en toe de bril af doen en stiekem de ogen sluiten. Mijn man wou graag gaan maar ik weet haast wel zeker dat hij deze film niet leuk vindt. Dus wie weet zijn we halverwege al weer naar huis.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2016 om 10:33
Ik wens allen en met jullie allen die jullie lief en dierbaar zijn een goed en gezond 2016!!!
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2016 om 12:49
Oh, het is al jaren geleden, in maart is toen mijn galblaas verwijderd en een paar jaar later had ik weer pijn, waren de galstenen terug mét een niersteen als vriendje. Ik dacht: geen galblaas, geen stenen, maar zo werkt dat niet. Nu slik ik veel artisjoktabletjes en dat houdt de zaak in bedwang. De niersteen heeft uit zichzelf begrepen, dat hij zich gedeisd moet houden.

wat rozengeur.
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2016 om 16:20
Allemaal een gezond 2016 !
december2011

Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2016 om 11:13
Het kan nog.....mij aansluiten bij al deze mensen met ware woorden
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2016 om 12:40
Nu ben ik benieuwd hoe Star Wars was. Wij waren grote fans, alle films gezien, ook de kinderachtige. Ik dacht dat de huidige teruggrijpt naar de allereerste uit 1976, qua sfeer.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns