Nieuwjaarsbrief 2 |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Allemaal een goed en creatief 2016
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook via deze post mijn beste wensen voor het nieuwe jaar en bedankt voor je supermooie brief Beppeke !!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij hebben het oudejaar maar uitgeslapen. wegens griep. weer eens iets anders
|
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo heb ik eens liggen creperen van de pijn aan mijn galstenen en ontstoken alvleesklier. Ik zag me niet naar de EHBO of huisartsenpost gaan van Dokter ik heb zo'n buikpijn. Van die jaarwisseling heb ik niets meegekregen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi gezegd Bep!
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap, Magtelt! Hopelijk gaat het gauw de goeie kant op.
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor iedereen een Voorspoedig 2016 !!!!!!!!!!!! Bep je hebt het goed verwoord, Magtelt voor jou Beterschap,,,,,,,,,
|
|
groetjes geesje
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oooohhhh Bloem ik wens jullie natuurlijk ook Beterschap
|
|
groetjes geesje
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry, ik was Bloem ook bijna vergeten... Van harte beterschap!
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oei, gaat die weer rond? Onder de wol, en laat u soigneren! |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
wel bloem, dat vind ik nu lief van u se, dat gij direct al een stukske van die vanalles op u pakt. De rest van die vervelende vanalles verdelen ik wel met de andere hobbydozen.
En als ik het zo lees, dan mankeert Magtelt op de moment nikske en was het 'eens'. Dus al efkes geleden. Niet Magtelt? |
|
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bloem van harte beterschap en was het dit jaar Magtelt dan ook beterschap voor jou!
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
zoals ik het stukje van Magtelt lees was dat in het verleden. ach en een griepje is ook niet zo erg hoor. Ik wilde alleen maar zeggen dat uitslapen van een jaar, ook wel kan. |
|
oant Sjen
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry dat ik nu pas reageer
Maar ik wil iedereen een heel goed, gelukkig, gezond jaar wensen!!!
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap Bloem, hoop dat het al een stuk minder is?
Ik ben het jaar uit gegaan met een dik ooglid en het jaar in gegaan met nog steeds een dik ooglid. En het heeft niets met vuurwerk te maken. Och over een paar dagen zal het denk ik wel weg zijn. Maar het prikt ook vervelend en ik heb er flinke hoofdpijn van. We gaan vanavond naar de bioscoop, naar de 3D film Star Wars. Zal maar pillen slikken en af en toe de bril af doen en stiekem de ogen sluiten. Mijn man wou graag gaan maar ik weet haast wel zeker dat hij deze film niet leuk vindt. Dus wie weet zijn we halverwege al weer naar huis. |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wens allen en met jullie allen die jullie lief en dierbaar zijn een goed en gezond 2016!!!
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh, het is al jaren geleden, in maart is toen mijn galblaas verwijderd en een paar jaar later had ik weer pijn, waren de galstenen terug mét een niersteen als vriendje. Ik dacht: geen galblaas, geen stenen, maar zo werkt dat niet. Nu slik ik veel artisjoktabletjes en dat houdt de zaak in bedwang. De niersteen heeft uit zichzelf begrepen, dat hij zich gedeisd moet houden.
|
|
wat rozengeur. |
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Allemaal een gezond 2016 !
|
|
december2011
|
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het kan nog.....mij aansluiten bij al deze mensen met ware woorden
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nu ben ik benieuwd hoe Star Wars was. Wij waren grote fans, alle films gezien, ook de kinderachtige. Ik dacht dat de huidige teruggrijpt naar de allereerste uit 1976, qua sfeer.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |