Nieuwsbrief Hobbydoos februari |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |||||||
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Onderwerp: Nieuwsbrief Hobbydoos februari Posted: 19 Februari 2007 om 16:52 |
||||||
Hallo, Als eerste wil ik jullie allen hartelijk bedanken. Ik krijg zoveel leuke reacties op en over de site. Naast de positieve reacties op de patronen, komen er ook veel complimenten over het aanbod van producten die via de webshop zijn te bestellen. Het blijkt dat er steeds meer handwerkwinkels in Nederland verdwijnen, vaak omdat het niet rendabel is of doordat de eigenaar de leeftijd heeft gekregen om te stoppen met werken. Dat er veel winkels verdwijnen betekent zeker niet dat handwerken niet meer leuk is. De foto's van jullie handwerkprojecten, die via het forum zijn te bewonderen, worden dagelijks door meer dan 100 mensen bekeken. Nieuw patronen voor brei- en haak liefhebbers:
Binnenkort:
Het aanbod van handwerkboeken is enorm uitgebreid een aantal hiervan zijn:
|
|||||||
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Posted: 20 Februari 2007 om 12:26 | ||||||
Nou Renske we zitten weer heel erg gespannen te wachten op al die leuke nieuwe dingen. En de site is een "verslaving" geworden
|
|||||||
Groetjes Teunie
|
|||||||
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Posted: 20 Februari 2007 om 13:04 | ||||||
Ik ben het volledig met Teuni eens.
|
|||||||
|
|||||||
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Posted: 20 Februari 2007 om 15:29 | ||||||
Ik vrees dat we de hobbydoos nazorg in het leven moeten roepen.
Ik zal proberen de mini-beer als eerste op het internet te krijgen het is een verkleining van http://www.hobbydoos.nl/breien/beerwit.asp. Hij is zo'n 7-8 cm groot. Heb hem thuis al staan, moet nog door mijn moeder worden gemaakt en gecontroleerd. Over een week of 2 moet ie er op komen. |
|||||||
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Posted: 20 Februari 2007 om 15:50 | ||||||
Gezellig Renske, de nieuwsbrief, ik vind het leuk om die te lezen en ik denk vele van ons. En het is zeker een verslaving aan het worden, om elke dag te kijken op het forum. En het leuke vind ik als we elkaar kunnen helpen gebeurt het ook. lieve groetjes Irene. |
|||||||
Edith
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1096 |
Posted: 20 Februari 2007 om 17:28 | ||||||
Hoezo Hobbydoos nazorggroep? Dit forum is toch een Hobbydoos zelfhulpgroep?
|
|||||||
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 20 Februari 2007 om 18:27 | ||||||
Ik ben het helemaal met jullie allemaal eens. Zelf ben ik ook het alfabet aan het borduren van de bloemenkinderen.Heb ook al twee bloemenkindjes af.Misschien dat ik het voor het weekend even kan plaatsen.Heb er nog niet eerder aangedacht. Ben eigenlijk met teveel bezig op dit moment. Maar ja .......oma worden he? |
|||||||
Groetjes Catharina
|
|||||||
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Posted: 20 Februari 2007 om 20:13 | ||||||
Wij geven elkaar al nazorg als het nodig is
|
|||||||
|
|||||||
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Posted: 20 Februari 2007 om 20:25 | ||||||
ik wil graag nazorg,wat een leuke dingen komen er en wat fijn eindelijk een nieuwsbrief van jouw renske,ga zo door.
|
|||||||
gerritje
Newbie Lid sinds: 14 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14 |
Posted: 20 Februari 2007 om 23:14 | ||||||
Leuke dingen weer! Ik wou dat ik ook kon borduren (lees: het geduld er voor zou hebben ) wat zien die elfjes er leuk uit! Maar ik ga me maar op die grappige kraai storten als het patroontje er is. Super Renske!
|
|||||||
Gerritje
Haaktalent in wording |
|||||||
winnes
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 373 |
Posted: 21 Februari 2007 om 08:22 | ||||||
De beer moest ik al van mijn dochtertje maken toen ze meekeek naar de nieuws brief en dat elfjes boek......... die staat op mijn verlanglijstje!!!
Renske we zijn weer erg blij met je!! winnes |
|||||||
winnes
|
|||||||
hendrika
Newbie Lid sinds: 21 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 37 |
Posted: 21 Februari 2007 om 08:55 | ||||||
Ik ben sinds een paar minuten lid . laat ik mezelf even voorstellen mijn naam is Hendrika en ik ben bijna 60 jaar ,poe ,poe en gek van poppen maken als ik daar tijd voor heb(,zonnekind poppen) Ik ben moeder en sinds kort oma geweldig. mvg hendrika
|
|||||||
hendrika
Newbie Lid sinds: 21 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 37 |
Posted: 21 Februari 2007 om 08:59 | ||||||
En Renske nog bedankt voor je patronen. Ook voor je nieuwsbrief GEWELDIG Hendrika
|
|||||||
corine
Posted: 21 Februari 2007 om 13:11 | ||||||
Winter61beer, Wat voor een nazorg heb je nodig gooi het maar in de groep en je zal vast geholpen worden |
|||||||
|
|||||||
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 21 Februari 2007 om 16:49 | ||||||
Eigenlijk heb ik ook wel nazorg nodig.Misschien kunnen we samen in nazorg. Het zijn zulke leuke spullen om te maken dat ik eigenlijk niet meer wil slapen.De hele nacht handwerken en niet moe zijn.Zou dat zo af en toe niet geweldig zijn? Help mij ( ons) .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|||||||
Groetjes Catharina
|
|||||||
Edith
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1096 |
Posted: 21 Februari 2007 om 17:52 | ||||||
Tja Catharina, het leven bestaat uit keuzes maken. Dus helaas ook keuzes wat je wel en niet kan maken. En stel dat je hele nachten zonder slaap kunt gaan handwerken, dan is het op het laatst toch niet leuk meer, omdat je weinig anders meer doet? Nu is het leuk omdat je je erop kunt verheugen dat je straks weer wat leuks mag gaan maken. Joepie, zometeen die trui voor mijn schoonmoeder beginnen. Vanavond komt NCIS op TV en dan lekker met de trui aan de slag.
|
|||||||
corine
Posted: 22 Februari 2007 om 08:26 | ||||||
Catharina, verheug je er gewoon op wat je allemaal nog kan gaan maken, straks weer lekker de lange zomer avonden. Ik denk dat ik net als iedereen wat meer tijd wil hebben, deze week kom ik bijna nergens aan toe Volgende week hebben de kids vakantie en dan gaat moeders lekker genieten met een handwerkje. |
|||||||
|
|||||||
catharina
Posted: 22 Februari 2007 om 21:21 | ||||||
Zo ist Corine.Ik ga zondag a.s tot vrijdag(moet dan weer oppassen)naar mijn dochter in Lelystad.Kan dan even wat anders doen dan voor de a.s baby..Lekker aan m,n jasje breien en nieuwe sokken beginnen. Heerlijk. Edith het hoeft niet elke nacht maar zo af en toe als het net even druk is met andere bezigheden zou het wel fijn zijn |
|||||||
Groetjes Catharina
|
|||||||
Syl***
Hobbyguru Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
Posted: 22 Februari 2007 om 21:32 | ||||||
Ha Renske, Laat dat lieve beertje maar komen hoor, vooral in die kleuren.....erg leuk |
|||||||
Groetjes Syl
|
|||||||
Edith
Posted: 23 Februari 2007 om 09:10 | ||||||
Veel oppas en handwerkplezier deze week Catharina.
|
|||||||
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |