Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nijlpaard gaat zwemmen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Karin Wouters View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karin Wouters Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nijlpaard gaat zwemmen
    Posted: 25 September 2012 om 13:13
Hallo, ik ben net begonnen met het haakwerkje: nijlpaard gaat zwemmen. Tot rij 6 ging het prima, maar nu zit ik een beetje vast.
Wie kan mij verder helpen?
Toer 7: 1 losse voor de eerste steek (ok) haak in de steken 10 en 13 (1v, 1 hst, 1 stokje, 1 hst, 1 v) Ik weet wel hoe ik al die steken moet haken, maar wat moet ik doen tussen mijn eerste losse en die eerste rij steken in steek nr 10?
Zelf ben ik dus na de losse rechtstreeks in steek 10 met het setje steken begonnen, dan heb ik 2 steken overgeslagen en heb ik hetzelfde gedaan in steek 13
Dan staat er : haak nog 7 vasten aan de bovenkant van je haakwerk. Die heb ik dus in de rest van die rij gedaan en dat kwam mooi uit.
Is dit juist?
De volgende stap is: haak 6 vasten aan de onderkant van de opzetketting. En sluit de toer met een halve vaste. Nu zouden er 35 steken moeten staan.. Hier ben ik dus even de draad dus echt kwijt !
Hoe los ik dit probleem op?
Bedankt voor nuttige tips
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 14:43
Komt het patroon uit een boekje of van het web? Anders even de link posten, dan begrijp ik het gemakkelijker....
En anders zal en vast en zeker iemand anders je kunnen helpen 

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karin Wouters Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 15:03
Ik heb het patroon via hobbydoos.nl = gratis aan te vragen. Bedankt voor je reactie.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karin Wouters Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 15:14
http://www.hobbydoos.nl/haken/nijlpaardzomer.asp
Misschien kan dit verder helpen, via deze link, kwam ik op de juiste pagina terecht.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns