Nijmegen |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
lw1463
Hobbyguru
Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2016 om 16:44 |
|
Ik heb 1 keer gelopen en was overdonderd door de hoeveelheid publiek, ze zal echt speciale mensen uit moeten zoeken anders zijn de vlinders zo gevlogen
|
|
![]() |
|
Kamilla
Hobbyguru
Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2016 om 16:26 |
|
Wauw... wat een nobel gebaar en wat een vrolijk haakwerk bij elkaar!
![]() Heel veel succes gewenst voor je dochter. Inderdaad bewonderenswaardig dat zij die wandelingen aangaat.
|
|
![]() |
|
niania
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3634 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Juli 2016 om 15:08 |
|
Mijn dochter gaat dit jaar de Nijmeegse vierdaagse lopen.
Zij wil altijd graag iets voor een ander doen en had bedacht om vlindertjes te haken voor de mensen die aan de kant staan om aan te moedigen. En dan in de kleuren van Nijmegen. Nu heb ik al een jaar lang vlindertjes gehaakt voor de koningsmarkt. En daar was ik nu wel een beetje klaar mee en heb in de kleuren van Nijmegen armbandjes voor haar gehaakt die ze dan uit kan delen. nog een aantal nachtjes en dan mag ze gaan lopen ik wens haar veel succes (en vind haar een dappere meid zeker omdat ze de ziekte MS heeft) groet van nia ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |