nijmegen |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat iedereen het wel eens met met nldutchy.
Maar ik denk óók dat dochter vooral bezig is met zichzelf te bewijzen. Dat ze niet wíl stoppen. En ja... voor de moeder die thuis zich zit te verbijten is het ook een hele klus. Opgewekt moed inspreken en intussen het gevoel hebben dat je wilt zeggen: Kom hier kind, ben je besuikert zoveel van jezelf te vergen? Stop! en laat mij je verwennen. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja allemaal waar wat jullie schrijven
ze heeft het vandaag in ieder geval gehaald ze was even voor drie uur binnen ze heeft wel drie kwartier op een massage tafel gelegen omdat haar kuit op slot zat op naar de laatste dag die gun ik zo enorm dat ze hem uitloopt maar mocht het niet zo zijn dan is en blijft ze voor mij de beste en een bikkel want wat moet die afzien zeg |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou zeg!!
Wat een taaie. **applaus** Morgen de laatste zware loodjes. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je dag 3 gehaald heb - ga je echt op dag 4 gewoon weer op stap - waarschijnlijk is ze niet te stoppen - geweldig toch.
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
wauw wat super goed. Heel veel succes met de laatste zware dag.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik duim morgen voor je dochter...
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
als ze al drie dagen waarvan 2 met blaren, waarvan dan 1 weer met open wonden door is gekomen, dan gaat dag 4 ook gaan, al moet ze kruipen over de finish. Koentje, nog ene afziendag en weeral iets dat je kan afvinken op je must-do lijstje.
|
|
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Ik sta aan de finish en zal mijn handen stuk klappen voor deze prestatie.
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
In Apeldoorn hebben we een langdurige tropische bui gehad. Ik hoop dat wij al het nat kregen en dat het in Nijmegen droog was.
Petje af, hoor voor je dochter. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kippenvel van de fijne reacties die ik hier lees
Vandaag een hele emotionele dag ze heeft haar kruisje Ik heb zo veel respect voor haar ze was gewoon om twee uur binnen samen met haar vader Daar komen ze dan aan lopen en dan zie je haar en dan jank je gewoon allebei Ik ben zo trots op haar en ze zat er zo doorheen Ze moest toen nog een kleine 500 meter voordat ze echt over de finish heen kon gaan En dan is ze binnen en dan ........................... Valt ineens haar hele rechterarm uit ze kon er niets meer mee En zei meteen papppppppp ik heb geen gevoel meer in mijn arm Meteen naar de ehbo die gelukkig dicht bij is daar ook meteen haar ziekenhuis gebeld Die belde vervolgens zo een 2 en een half uur later maar zij mist net de oproep Maar gelukkig voor haar was toen net sinds een kwartiertje het gevoel in haar vingers aan het terug komen (Nu op dit moment is alle gevoel gelukkig weer terug) Vooral en dat geeft niets heel veel vreugde tranen van het gehaald hebben Ik ben super trots op mijn dochter en zij is een bikkel |
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een brok in mijn keel na het lezen van jouw verhaal Niania.
Op pure wilskracht en adrenaline door gegaan. Die uitval verbaast me niet. En jullie ook niet, denk ik. Maar fijn dat het gevoel weer terug is en ze kan met rechte trots naar haar vierdaagsekruisje kijken. *chapeau* |
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een geweldig staaltje doorzetting en wilskracht. Sterkte voor je dochter met het bijkomen van alle overdadige inspanningen. Wat zullen blijheid en bezorgdheid door elkaar heen lopen bij jou.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
koentje, je bent me er eentje hoor. Na drie afpeigerende dagen door een woestijntemperatuur lopen en de vierde in een gewoon hollands zomertemperatuurtje zorg je voor een rollercoaster aan emoties aan de finish lees ik. Vreugde, schrik, angst, bezorgdheid om terug tot vreugde te komen. Nu waarschijnlijk gewoon een euforisch leeg dromerig gevoel.
Proficiat. |
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
geweldig Nia ,dat gevoel ze heeft het gehaald heb je helemaal overgebracht. gefeliciteerd voor je Dochter en natuurlijk ook voor haar Vader
|
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldig. Ze mag dat kruisje wel elke dag opspelden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldig ,vooral ook om dit in een Vader Dochter relatie te kunnen doen .
Waar ik ook bewondering voor had waren de bikkels die zelf al binnen waren en terugliepen om degene die met het eind inzicht haast niet verder konden te ondersteunen ,soms van een ander het steunen overnamen om ze toch over de streep te halen . Gek toch dat dan alle vooroordelen wegvallen en we gewoon mensen zijn . |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldig dat ze het gehaald heeft. Gefeliciteerd.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh wat goed van haar dat ze het gehaald heeft. Toppie hoor! Alleen de schrik en narigheid na de finish, fijn dat alles goed komt. En u extra genieten van het behaalde kruisje.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi zo en nu weer uitrusten en van het goede gevoel genieten
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |