nijntje haakpatroon |
Reageer ![]() |
Pagina <1 678 |
Autheur | ||
thyvil ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 05 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er staan hier boven twee links naar nijntjes. Groetjes Birgitta
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Guest Group ![]() |
|
Het patroon waar ik naar gelinkt heb is in het nederlands. |
||
![]() |
||
joslin ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 27 September 2011 Status: Offline Points: 15 |
|
hallo, zou ik ook het nijntje patroon mogen?
|
||
![]() |
||
joslin ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 27 September 2011 Status: Offline Points: 15 |
|
hoi zou ik ook het nijntje patroon mogen? groetjes joslin |
||
![]() |
||
|
Check het hele topic voordat je reageert met een verzoek, op pagina 7 staan 2 links naar nijntje-patronen. |
||
![]() |
||
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
|
hallo ik ben nieuwe op deze site en zag dit bericht voorbij komen zou ik ook het haakpatroon mogen van het grote nijntje en ergens in 2005 stond er een patroon van ee rose beer ik zou dat ook graag hebben |
||
![]() |
||
|
Er staan ergens in de reacties een paar links met haakpatronen van Nijntje. Ik raad je aan om voor andere patronen-vragen een nieuw topic te openen. De kans dat iemand die een rose beer in de aanbieding heeft bij een vraagtopic van nijntje kijkt, is niet zo groot. |
||
![]() |
||
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
|
oke bedankt voor de tip
![]() |
||
![]() |
||
Pebbles ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 19 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 10 |
|
Hoi Nancy en de rest...
Zou ik aub ook het grote haakpatroon van Nijntje mogen hebben voor m'n dochter??? groetjes Peggy |
||
![]() |
||
isereeanna ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juni 2013 Locatie: Leeuwarden Status: Offline Points: 1 |
|
Hoi,
Zou ik ook het grote nijntje patroon mogen?
mijn email adres is;
Alvast bedankt.
|
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23710 |
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.
Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen. Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken, je kunt met het pijltje linksboven zó weer terug naar de vorige bladzij. Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies. Je emailadres hier in het topic is niet handig, nu kan iedere internetgebruiker het lezen. Je kunt het verwijderen met "Post options". Op bladzij 7 van dit topic staan links naar gratis patronen van Nijntje. |
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
lecerated ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 09 Juli 2013 Locatie: heerhugowaard Status: Offline Points: 18 |
|
Hey
Zou ik ook het grote nijntje mogen hebben? Groetjes lesley |
||
![]() |
||
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
|
Magtelt heeft hierboven een verhaaltje geschreven. Het lijkt me handig als je dat even leest, al is het eerst maar de laatste regels.
|
||
![]() |
||
lecerated ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 09 Juli 2013 Locatie: heerhugowaard Status: Offline Points: 18 |
|
Sorry zal hem even verwijderen ;)
|
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23710 |
|
Aan de hand die....??? Pippi? Wij zeiden dat altijd als de kat van de bak kwam en de geur van zijn prestatie achter hem aan wandelde.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Kralemie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Juni 2013 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 111 |
|
Voor de liefhebbers, hier nog een linkje naar een patroon van gehaakt nijntje:
http://knutsel-mam.blogspot.be/2011/03/nijntje-gehaakt.html |
||
groetjes,
Annemie |
||
![]() |
||
roesem ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 01 Augustus 2013 Locatie: almelo Status: Offline Points: 1 |
|
zou ik het patroon ook mogenz Preferences English |
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 678 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |