|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Charlottecw ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 September 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 120 |
![]() Posted: 16 Oktober 2008 om 11:09 |
hallo allemaal, ik heb nog steeds problemen om een bol te haken (voor hoofdjes enzo) Jullie zullen mss al gezien hebben dat ik dat bij mijn creaties nog nooit gebruikt heb. Toch wil ik dit kunnen!!! Weet er iemand van jullie een hobbyclub ofzo zijn in Oost-Vlaanderen waar ik eens kan aankloppen voor hulp? Bedankt! |
|
![]() |
|
marjolein24 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 15 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 642 |
![]() |
Heb je al op YouTube gekeken? Als je zoekt op amigurumi dan krijg je veel video's met duidelijke voorbeelden..... BV: http://nl.youtube.com/watch?v=5hKBeu2BlhU Ik kan je in Breda wel hulp geven |
|
Marjolein
|
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Waar woon jij wij zijn nu terug begonnen opp woensdag in Bazel .Als je goesting hebt kom maar af .Je bent altijd welkom ,waar woon jij ?
|
|
![]() |
|
Charlottecw ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 September 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 120 |
![]() |
ik woon in Dendermonde. Waar ergens ligt Bazel? grts |
|
![]() |
|
![]() |
Gevonden, wauw 25 min rijden. Wanneer komen jullie samen? grts |
|
![]() |
|
sassa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
![]() |
Kon het niet laten, maar moest effe dag zeggen tegen regio genootjes. Ik woonde vroeger in Buggenhout, mama woont nu in Dendermonde. Ikzelf ben naar de Antwerpse Kempen verhuist. groetjes sandra |
|
![]() |
|
NaJa ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juli 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 437 |
![]() |
Kon je al breien voor je kon haken misschien? Ik dacht dat je voor rondjes te haken ongeveer het zelfde moest doen als voor rondjes te breien maar dat is dus niet.
|
|
Groetjes
Nathalie |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |