nog wat haak- en breipatronen uit Leeuw. Courant |
Reageer |
Autheur | |
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 Mei 2012 om 12:45 |
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt, maar ik krijg iedere keer de big. Die is leuk, maar zou de anderen ook wel eens willen zien. Groetjes, Lida
|
|
Saskia_
Hobbyguru Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Post Options
Thanks(0)
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oooo Lidwina, ja nu je het zegt. Ik zie dat Saskia zo lief is geweest om dit te wijzigen. Dank je meid!! (Volgens mij moet het nu bij mij ook goed zijn. Kan iemand mij overigens eens uitleggen hoe dat werkt met dat woordje hier wat sommige doen??) |
|
|
Saskia_
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, dat wil ik ook graag weten!
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel voor het aanpassen Saskia. Maar wat heb je veranderd, ik zie geen verschil in de linken?
En van dat "hier" zou ik ook wel eens willen weten. Groetjes, Lida. PS. We hebben hier niet alleen een hoop brei/haak/naai gezelligheid, maar tegelijkertijd "computerkunde"
|
|
Mayabees
Post Options
Thanks(0)
|
Het kwam waarschijnlijk omdat hij alles tegelijk pakte en nu per link. Dat is het verschil.
Ik zal de vraag es stellen op het forum hoe dat met hier werkt.
|
|
|
Wanda
Hobbyguru Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
Post Options
Thanks(0)
|
om de andere te krijgen ga dan naar
dan naar redactie en dan naar wonenenco en dan naar breien en haken dan kun je ze allemaal downloaden
|
|
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
jetje1970
Hobbyguru Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor het delen van de patroontjes.
Persoonlijk vind ik de big het leukst. Gr. Rianne
|
|
Saskia_
Post Options
Thanks(0)
|
Op de een of andere manier waren de linken inderdaad aan elkaar gelinkt ofzo. Komt vast door ineens knippen en plakken. Fijn dat we nu ook kunnen 'HIER' -en mayabees. We kunnen er ook gewoon een ander woord voor in de plaats zetten. Dat wordt gezellig En lidwina, inderdaad ook nog computerkunde! Gezellig!
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
Agnes36
Newbie Lid sinds: 26 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 23 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb ook even gekeken. Erg leuk. De big en de kip vind ik wel het leukst. Ik heb ze opgeslagen op de pc, want ik heb nog zooooo'n lange to do lijst......
Groet, Agnes.
|
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt heb ze opgeslagen maar de big is meer mijn ding omdat het haken is
|
|
Anne-Marie
|
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuke tip weer, maak je er nu geen, wie weet over een jaar. Staat in mijn map "maakidee" opgeslagen, bedankt.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |