nona wol wibra |
Reageer |
Autheur | |
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 September 2014 om 22:00 |
Wie heeft hem al. Niet laten liggen hoor :) is weer 1malig.
En het is zo lekker zacht. groetjes Cormout |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ga eerst maar eens een deel van mijn voorraad opsouperen maar dat wil niet zeggen dat ik niet eens een keer ga voelen aan de wol, en een aantal vastpakken, rondgaan in de winkel en uiteindelijk terugleggen.
|
|
|
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je bent verstandiger dan menigeen, Bep!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
IN die ene zit echte wol, de andere is alleen acryl. IK ben er nog niet geweest.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij ons was het al weer op😄
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga vanmiddag de stad in/het dorp in. Onze Blokker had de hobbitdvd nog niet en die staat wel in de folder. Dan kan ik mooi even de Wibra inlopen ook. "Iedereen opzij! Leg terug die wol en knopen!"
|
|
wat rozengeur. |
|
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb Apeldoorn gisteren al onveilig gemaakt met die waar wol in zit. De acryl heb ik nog voor je laten liggen. Maar goed dat ik nog gegaan ben want in Sliedrecht hebben ze daar niks meer van. Er was trouwens ook een tweed met wol die niet in de folder staat. Leuk voor de sas tassen.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Helaas, er lag een Himalaya aan strijkgoed, het werd te laat. Morgenochtend vroeg dan maar. En dan een goed rondje, beginnend bij Euroland en Voordeelboekwinkel. Ik heb de folder van Action nog niet in de mail gehad en on stadsblad was er ook nog niet.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |