nooit te oud om te leren! |
Reageer
|
| Autheur | |
engeline
Hobbyguru
Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: nooit te oud om te leren!Posted: 15 Februari 2014 om 17:26 |
|
Dochter lief is nog steeds aan het haken(joepi!) belt om te zeggen dat ze het minderen zo lastig vind! gewoon twee steken samen haken,verteld haar moeder( die al 40 jaar haakt!) ja maar het is zo'n gepruts.zo voor in die lusjes te haken! he??? ik steek altijd door allebei de lussen(zegt moeder) nee,zegt dochter lief,er staat "alleen door de voorste lusjes".Nou,dan doe ik nu ook en het is veeeeel mooier! Bedankt Lissy!!
|
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Februari 2014 om 18:15 |
|
hahaha ja zo leer je ook nog eens wat op je oude dag hihihih
|
|
![]() |
|
niania
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3634 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Februari 2014 om 08:49 |
|
wat goed dat je naar je dochter hebt geluisterd dat viel vast niet mee
maar heel goed gedaan soms kom je er inderdaad achter dat je dat misschien eerder had moeten doen groet nia |
|
![]() |
|
engeline
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Februari 2014 om 08:51 |
|
Ja super toch? het is echt veel mooier!
|
|
![]() |
|
niania
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3634 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Februari 2014 om 08:57 |
|
ik ben zelf namelijk ook zo een dochter
sinds een jaar of 7 heb ik mezelf haken aangeleerd en sinds kort brei ik ook (ongeveer een half jaar) en ook ik leer mijn moeder nieuwe dingen en die neemt ze ook van mij aan vind ik heel fijn om te zien zo neem ik ook dingen van haar aan als ik iets niet begrijp met breien dat doet zij al haar hele leven(vanaf haar twaalfde) groet nia |
|
![]() |
|
engeline
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Februari 2014 om 09:51 |
|
Ik heb inderdaad ook veel van mijn moeder en toenmalige schoonmoeder geleerd.ik heb mijn eerste trui gebreid toen ik 16 was. Ben altijd met handwerken bezig geweest.Naaide al de kleren voor mijn 2 dochters,tot ze 12, 13 jaar waren.Toen was dat opeens "voor schut"haha.Wel wilde ze nog truien.dassen cols voor op de manege. Maar geen van mijn dochters had ooit zin om te handwerken.(ga je nu alweer nieuwe gordijntjes haken) ja,en ook nu heb ik weer een gordijn gehaakt voor mij hobbykamer,heerlijk in het paars,lila en alle kleuren blauw!Super! Dus ik ben heel erg blij met een hakende dochter,die lekker bij mijn voorraad komt winkelen.hoop dat ze het leuk blijft vinden.Ik ben er erg blij mee.Werk 4 dagen in de week en kan elke dag niet wachten om weer te hobbyen.
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 20 Februari 2014 om 17:37 |
|
Leuk hé. Ik kreeg het ook met de paplepel ingegoten, maar kon er als kind geen geduld voor opbrengen. Pas toen ik zelf kinderen kreeg, begon ik met kleding naaien en truitjes breien. Daarna, toen ze geen zelfgemaakte kleding meer wilden dragen, heeft het een tijdje stil gestaan, maar sinds een jaar of 6 ben ik volledig verslaafd. En mijn dochter heeft het ook opgepikt, want zij is er ook mee bezig, lol
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |