nu efkes eerst ontstressen, ontwennen dan |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Januari 2015 om 16:01 |
chillen en terug zen geraken.
ontwennen : de kleindochter heeft hier 14 dagen gelogeerd en ze is nu naar het ziekenhuis om de mama en haar zusje te gaan halen. Het is nu al stillekes hier. |
|
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(1)
|
Goh Bep.Alleerst proficiat voor het laatste nieuws.dochter en kleindochter maken het goed.Wat een spannende toestand,en dat daar tranen bijkomen,tsja dat snappen wij wel.Maar hopelijk kunnen jullie nu gaan genieten.Hoe gaat ze heten? Veel gezondheid,geluk en liefde voor jullie allemaal.
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(1)
|
Oooooh Beppekind, wát een verhaal, wát een emoties..we hadden jou graag als hobbyvriendinnen hier graag doorheen gesleept mar ge zijt zelf '' mans'' genoeg blijkt wel, van harte in elk geval met het grote kleine wonder, hoe gaat ze genoemd worden, ist een Beppie ??? ;-)
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(1)
|
Gossiemijne Bep, wat een verhaal. Dit is heel heftig. Ik wens je heel veel sterkte en natuurlijk heel hartelijk gefeliciteerd.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(1)
|
Wat een verhaal. Heel veel liefde, geluk en gezondheid gewenst voor de kleine en natuurlijk voor jullie allemaal. Laat het genieten nu maar beginnen.
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(1)
|
Oh wat eng, dan sta je als ouders toch ook doodsangsten uit! Gelukkig is alles goed nu en kunnen jullie gaan genieten van de kleine spruit.
Veel geluk en gezondheid gewenst. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
Dat is voor een moeder te ijselijk om mee te maken. Gefeliciteerd met je kleindochter en laat de traantjes maar even vloeien. Een geboorte is al een wonder en hoe je dochter het overleefd heeft is een tweede wonder. Twee meiden en dan een breiende en hakende oma, heerlijk.
Tijd voor taart met tranensaus? |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(1)
|
Van harte gefeliciteerd met de kleine. Weer iemand om leuke dingen voor te maken en misschien wel het handwerken te leren.Goed te lezen dat je dochter weer aan de beterende hand is. Lekker genieten nu.
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(1)
|
wat een verhaal zeg. kreeg er kippenvel van.
Gefeliciteerd met je kleindochter. Ga lekker genieten van alles. |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(1)
|
Oef, wat een verhaal en wat verschrikkelijk om mee te maken. Gelukkig gaat het blijkbaar de goede kant op en kun je nu echt gaan genieten van het nieuwe kleinkind. Gefeliciteerd maar ook felicitaties voor het kleinkind dat gezegend is met zo'n oma!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(1)
|
Dat zijn dus precies die verhalen die je nooit hoopt te horen als je zwanger bent.... Brrrr...
Wat ben ik blij dat alles goed afgelopen is, goed dat de artsen nog op tijd hebben kunnen ingrijpen. Gelukkig is nu de tijd aangebroken dat je naar volop kunt genieten, de babytijd is zo bijzonder. Geef de kleine nog een dikke knuffel, en veel plezier met het maken van babyspulletjes! |
|
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(1)
|
Heftig! Sterkte met alles en natuurlijk ook genieten van het kleine wondertje.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(1)
|
Ik werd er ook even stil van. Dat je dochter snel mag aansterken, en geniet van jullie nummertje 3.
|
|
Grx
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(1)
|
Oh Bep, wat een heftig verhaal maar wat fijn dat het allemaal goed is gekomen.
Van harte gefeliciteerd met je kleindochter Hartelijke groet, OmaJan |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt allemaal. Bij elke post voelde ik de stress zo wegtrekken.
En ik voelde mij schuldig ten opzichte van mijn schoonzoon omdat ik zelfs niet gevraagd heb toen hoe de kleindochter heette, hoe groot ze was, hoeveel ze woog of ze veel haar had. Dat kon mij toen op dat moment niet schelen. Zouden 'moedergevoelens' allesoverheersend zijn? Ik ben nogal watervasthoudend, tranen vloeien bij mij alleen als ik 'woedend' ben en dat gebeurt zelden. |
|
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuke namen. Ga maar veel knuffelen met de kindjes.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat het voor je schoonzoon ook even alleen maar telde dat moeder en kind gezond waren. Die naam en gewicht komen dan later wel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(1)
|
In elk geval een geluk dat het goed komt. O, gefeliciteerd met je kleindochter.
Ik had ook een keer teveel bloed verloren, was thuis bevallen en moest met spoed naar het ziekenhuis. Achteraf was ik blij dat ik bloed had gekregen want daarna voelde ik me opperbest. In elk geval heb jij nu enorm veel stress gehad, maar nu weer enorm veel blijdschap, met je nieuwe kleindochter.
|
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(1)
|
Fijn dat het allemaal weer goed gaat.
Gefeliciteerd met je nieuwe kleindochter en natuurlijk met de goede afloop. En nu gaan genieten hoor! |
|
december2011
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(1)
|
oh beppie toch!!
wat een ellende, moet dat geweest zijn! oma mag nu gaan genieten, kindlief aansterrken en opknappen en kleinkind groeien maar! |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |