NVT |
Reageer | Pagina <1 4567> |
Autheur | |
biggels
Duizendpoot Lid sinds: 16 April 2012 Status: Offline Points: 158 |
Post Options
Thanks(0)
|
ach ik downloade ook maar ik verspreid niet, het 1ste mag nog altijd het 2de niet,
een coprigt verwijderen heb ook ik wel eens gedaan maar geef het dan enkel aan bv een vriendin ofzo, maar niet aan hele groepen mensen. zelf koop ik ook van elke ontwerpster wat, en ja ik ruil ook wat, tis een beetje van beiden, en iedereen doet dat, dat is prima, maar zo openbaar dat is het probleem, dat moet je niet doen dat is vragen om problemen. en ik denk dan, ben je nou echt zo goed gelovig dat je niet snapt dat dat niet mag?? tuurlijk weet je dat wel, daarom zeg ik doe het achter de schermen, dan is er geen gezeur dat is het probleem, ik ben echt niet zo onschuldig dat ik het niet doe hoor, ik ruil echt wel, als ik alles moet kopen raak ik faiiet, o nee dat ben ik al :) maar het is wel duidelijk de disccussie hierboven laat ik hangen, ik wee took niet wie overleden is, het is aan het beheer (of nee dat had aan het beheer gevraagt moeten worden omdat topic op slot te laten zetten, dit is niet mand kwalijk te nemen en heeft niets maar dan ok niets met discrespect te maken) |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja inderdaad het zou mooier zijn als het aangegeven is wie overleden is, de nieuwelingen weten dit nou eenmaal niet. Misschien is het handig als het met een tekentje achter de naam vermeld wordt, of denk ik nu te moeilijk of schop ik weer tegen scheenbenen, dit heeft ook totaal niets met disrespect te maken, kga de weegschaal maar weer pakken kunnen we elk woordje erop leggen.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik vind het heel erg dat er dan gezegd wordt dat ik geen respect heb ik ben 50jaar en heb ook in de jaren dierbaren om me heen verloren waar ik heel veel van gehouden heb dus weet heel goed hoe dat voeld maar wij kennen de namen niet van de gene die overleden zijn en als er dan even niet gezegd wordt wat ze willen horen dan kappen ze met dit forum nou dan moet je in syrie gaan wonen want daar is maar 1 man die mag zeggen wat ie wil sorry hoor ik ben een beetje boos je zou toch bijna niks meer zeggen het enigste wat ik aangeef is dat we allemaal weleens wat doen wat niet mag en dan bedoel ik niet een bank overvallen maar gewoon iets zoals een patroon doorgeven dat is alles wat ik wilde zeggen en natuurlijk een merk er uithalen dat mag niet dat weten we allemaal
|
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien is het handiger om een topic na een bepaalde tijd op slot te zetten, dat er niet meer gereageerd kan worden?
|
|
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
doortje effe diep ademhalen, ben maar een stukkie ouder als jij (maar niet wijzer hoor ), gewoon niet meer op dit topic reageren zakt het vanzelf weg.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb ook mijn mening maar ga deze niet schrijvenmisschien inderdaad beter dat er een slotje op komt om meer problemen te vermijden er zijn er altijd die niet lezen wat de voorganger geschreven hebben en nog steeds gaan vragen voor dit patroon
|
|
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
is een goed idee ik ga niet meer reageren op dit topic en misschien wel slim om het te sluiten want inderdaad er zal nog wel iemand vragen naar het patroon en dan moeten wij weer reageren niet schrikken hoor ik beloof dat ik het dan niet zal doen
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
maar vikike ik heb is op jou homepage gekeken wat leuk dat je patronen uit mag testen en dan dolly het schaap wat leuk inderdaad heel anders dan de andere waar kan je die kopen welke naam heeft die mvr die dit maakt dan ga ik is kijken op haar site want ik vind dolly echt heel leuk
|
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
dames, je kunt niet iedere keer dat er onenigheid is vragen om een slotje, we zijn toch verdorie (had wat anders in m'n hoofd om op te schrijven, maar dat mag niet ) geen kleine kinderen meer.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
@Lydia ik weet ben normaal ook tegen een slot maar om nu toch problemen te vermijden voor diegene die het topic heeft gestart ofwel even de titel veranderen
|
|
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
ja maar als ik het probeer te openen lukt het niet dan krijg ik 1 blok met allemaal hele kleine patroontjes want ik was op de site er staat volgens mij een dollar teken bij met 57 cent of zoiets dus ik dacht dan moet is 57 cent overmaken en dan worden die patroontjes groter het lukt me echt niet dom he ik voel me zo dom nu
|
|
TaNichia
Hobbywonder Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Post Options
Thanks(0)
|
doortje op die site met die kleine patroontjes staat links bovenin geef hier je naam en @mail dan stuur ze het patroon naar je toe.
|
|
Liefs Diana
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb het al en ik ben er super blij mee en heb het zelfs al uitgeprint ze is zo schattig wat kan je soms blij zijn met iets he
|
|
TaNichia
Hobbywonder Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ik ken dat gevoel, het is ook wel echt een dotje
|
|
Liefs Diana
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
ja soms heb je dat he dan vind je iets zo mooi of lief ja ik ben er echt blij mee
|
|
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een kinderhand is gauw gevuld hè?
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
hi hi ja
|
|
jessica
Newbie Lid sinds: 20 Juni 2012 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo monique
zou ik deze zeer leuke patroon (bescrijving) van je mogen hebben. met vriendelijke groet, jessica veldhuis
|
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
sorry niemand kan je wat sturen, er staat geen mailadres vermeld bij het vlindertje in je profiel(dit kunnen alleen ingelogde hobbydoosjes lezen). Advies: lees het topic welkom even door, dan weet je hoe het hier gaat op het forum. |
|
lydia wijsbroek
|
|
crochetmad
Duizendpoot Lid sinds: 16 Juni 2012 Status: Offline Points: 154 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben nu heel erg nieuwsgierig naar dit schaapje geworden.
Ik kan het niet vinden op Ravelry dus zou je het mij toe willen sturen? Alvast bedankt!!! |
|
Reageer | Pagina <1 4567> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |