Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

NVT

Reageer Reageer Pagina  <1 4567>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 20:54
ach ik downloade ook  maar ik verspreid niet,  het 1ste mag nog altijd het 2de niet,
een coprigt verwijderen heb ook ik wel eens gedaan maar geef het dan enkel aan bv een vriendin ofzo,  maar niet aan hele groepen mensen.

zelf koop ik ook van elke ontwerpster wat,  en ja ik ruil ook wat,  tis een beetje van beiden, en iedereen doet dat,  dat is prima,

maar zo openbaar dat is het probleem, dat moet je niet doen dat is vragen om problemen.

en ik denk dan,  ben je nou echt zo goed gelovig dat je niet snapt dat dat niet mag??
tuurlijk weet je dat wel,

daarom zeg ik doe het achter de schermen, dan is er geen gezeur dat is het probleem,
ik ben echt niet zo onschuldig dat ik het niet doe hoor, 
ik ruil echt wel,  als ik alles moet kopen raak ik faiiet, o nee dat ben ik al :)

maar het is wel duidelijk

de disccussie hierboven laat ik hangen,  ik wee took niet wie overleden is,  het is aan het beheer (of nee dat had aan het beheer gevraagt moeten worden omdat  topic op slot te laten zetten, dit is niet mand kwalijk te nemen en heeft niets maar dan ok niets met discrespect te maken)

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 20:59
ja inderdaad het zou mooier zijn als het aangegeven is wie overleden is, de nieuwelingen weten dit nou eenmaal niet. Misschien is het handig als het met een tekentje achter de naam vermeld wordt, of denk ik nu te moeilijk of schop ik weer tegen scheenbenen, dit heeft ook totaal niets met disrespect te maken, kga de weegschaal maar weer pakken kunnen we elk woordje erop leggen.
lydia wijsbroek
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 21:18
ik vind het heel erg dat er dan gezegd wordt dat ik geen respect heb ik ben 50jaar en heb ook in de jaren dierbaren om me heen verloren  waar ik heel veel van gehouden heb dus weet heel goed hoe dat voeld maar wij kennen de namen niet van de gene die overleden zijn en als er dan even niet gezegd wordt wat ze willen horen dan kappen ze met dit forum nou dan moet je in syrie gaan wonen want daar is maar 1 man die mag zeggen wat ie wil sorry hoor ik ben een beetje boos je zou toch bijna niks meer zeggen het enigste wat ik aangeef is dat we allemaal weleens wat doen wat niet mag en dan bedoel ik niet een bank overvallen maar gewoon iets zoals een patroon doorgeven dat is alles wat ik wilde zeggen en natuurlijk een merk er uithalen dat mag niet dat weten we allemaal
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 21:18
Misschien is het handiger om een topic na een bepaalde tijd op slot te zetten, dat er niet meer gereageerd kan worden?
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 21:24
doortje effe diep ademhalen, ben maar een stukkie ouder als jij (maar niet wijzer hoor ), gewoon niet meer op dit topic reageren zakt het vanzelf weg.
lydia wijsbroek
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 21:25
ik heb ook mijn mening maar ga deze niet schrijven
misschien inderdaad beter dat er een slotje op komt om meer problemen te vermijden er zijn er altijd die niet lezen wat de voorganger geschreven hebben en nog steeds gaan vragen voor dit patroon

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 21:42
is een goed idee ik ga niet meer reageren op dit topic en misschien wel slim om het te sluiten want inderdaad er zal nog wel iemand vragen naar het patroon LOLLOLLOL en dan moeten wij weer reageren niet schrikken hoor ik beloof dat ik het dan niet zal doenWink
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 21:47
maar vikike ik heb is op jou homepage gekeken wat leuk dat je patronen uit mag testen en dan dolly het schaap wat leuk inderdaad heel anders dan de andere waar kan je die kopen welke naam heeft die mvr die dit maakt dan ga ik is kijken op haar site want ik vind dolly echt heel leuk
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 21:53
dames, je kunt niet iedere keer dat er onenigheid is vragen om een slotje, we zijn toch verdorie (had wat anders in m'n hoofd om op te schrijven, maar dat mag niet ) geen kleine kinderen meer.
lydia wijsbroek
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 23:32
@Lydia ik weet ben normaal ook tegen een slot maar om nu toch problemen te vermijden voor diegene die het topic heeft gestart ofwel even de titel veranderen

@ doortje als je even naar Ravelry gaat en "DOLLY THE SHEEP " intikt kom je het tegen, dit patroon is gratis zelfs dus kan niet beter hé.

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 23:43
ja maar als ik het probeer te openen lukt het niet dan krijg ik 1 blok met allemaal hele kleine patroontjes want ik was op de site er staat volgens mij een dollar teken bij met 57 cent of zoiets dus ik dacht dan moet is 57 cent overmaken en dan worden die patroontjes groter het lukt me echt niet dom he ik voel me zo dom nuEmbarrassed
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 23:56
doortje op die site met die kleine patroontjes staat links bovenin geef hier je naam en @mail dan stuur ze het patroon naar je toe.
Liefs Diana
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 00:01
ik heb het al en ik ben er super blij mee en heb het zelfs al uitgeprint ze is zo schattig wat kan je soms blij zijn met iets heLOL
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 00:07
Ja ik ken dat gevoel, het is ook wel echt een dotje
Liefs Diana
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 00:19
ja soms heb je dat he dan vind je iets zo mooi of lief ja ik ben er echt blij mee Big smile
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 00:23
Een kinderhand is gauw gevuld hè? Tongue

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 00:27
hi hi ja
Back to Top
jessica View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jessica Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 11:28
hallo monique

zou ik deze zeer leuke patroon (bescrijving) van je mogen hebben.

met vriendelijke groet, jessica veldhuis
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 11:42
Originally posted by jessica jessica wrote:

hallo monique

zou ik deze zeer leuke patroon (bescrijving) van je mogen hebben.

met vriendelijke groet, jessica veldhuis

sorry niemand kan je wat sturen, er staat geen mailadres vermeld bij het vlindertje in je profiel(dit kunnen alleen ingelogde hobbydoosjes lezen). Advies: lees het topic welkom even door, dan weet je hoe het hier gaat op het forum.
lydia wijsbroek
Back to Top
crochetmad View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer crochetmad Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 19:35
Ik ben nu heel erg nieuwsgierig naar dit schaapje geworden.
Ik kan het niet vinden op Ravelry dus zou je het mij toe willen sturen?
Alvast bedankt!!!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4567>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.828 seconden.
Lang Yarns