O wat een leuke kittens! |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Spookysil ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Juni 2013 om 22:39 |
Hallo allemaal, Toen ik het internet afstruinde kwam ik deze o zo leuke kittens tegen, en mijn vingers begonnen gelijk te jeuken om ze te maken, helaas was het plaatje het enige wat ik vinden kon, geen patroon of auteur of wat dan ook. Ik vroeg me dan ook af of iemand dit patroon heeft, of weet waar ik ze vinden kan, want geef nou toe, hoe leuk zijn ze wel niet? ![]() Groetjes, Silvia
|
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
geen idee maar ze zijn inderdaad erg schattig
|
|
![]() |
|
Spookysil ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
Ja leuk zijn ze he :)
|
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
oh dit zijn zeker schatjes maar zijn het niet gewoon de knittens van de dierenbescherming van een wollig soort wol als je snapt wat ik bedoel.
![]() |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Goh dat heb ik dus over het hoofd gezien en heb er braaf een paar gebreidt (Gebreeën)???? ze zijn erg leuk als ze af zijn.
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
oh dat is nieuw dan of niet
zie alleen dat limburg er niet bij zit, wel jammer eigenlijk
|
|
![]() |
|
Nee en Zuid Holland doet ook niet mee jammer genoeg.
Maar ik weet niet hoe nieuw het is ik ontdekte het pas eigenlijk op de computer ergens en vond het wel een leuk initiatief. Ik heb er 2 gemaakt van een restje gemelleerde grijze en bruine wol en ze zijn echt leuk geworden. helaas vergeten foto te maken en weggegeven aan schoonmoeder en schoonzus want die zijn zelf zowat een kitten opvang hihihi
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |