oh nee toch |
Reageer ![]() |
Autheur | |
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Mei 2013 om 14:57 |
www.incrediblethings.com/style-and-gear/underwear-turns-your-wiener-into-other-things/ ik durf zoiets niet maken hoor voor mijne man hahahahahahah
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar voor mijn man of vader zou ik het idd niet maken maar die ene vriend die is zo gek als een deur en die zou het nog aantrekken ook . Voor even dan he als het niet kriebelt tenminste |
|
![]() |
|
carine25 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 25 April 2013 Status: Offline Points: 4 |
Is er iemand die dat patroon heeft van die roos gehaakte. , ik zou hem willen maken voor de grap Alvast bedankt
|
|
![]() |
|
Liana ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 07 April 2012 Status: Offline Points: 232 |
Als iemand hier een patroon van heeft, zou ik ook graag meedelen. Haha.
groetjes Liana
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
sorry ben op zoek gegaan maar helaas nog niks gevonden
|
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Ik moet ergens iets hebben maar kan het niet terug vinden op mijn computer wat ik wel heb zijn willie warmers.
En over dat gesproken Ik vertelde dat gister aan een vriendin van mij en die had een verhaal waar ik als lid van die en club heel erg heb moeten lachen zo dat ik er ook een nodig had. En man zou meedoen aan de elfstedentocht om te voorkomen dat zijn mannelijkheid zo bevriezen heeft zij hem zo'n Lapje eromheen laten doen opdat het goed warm zo bijven en voor mogelijke ongelukjes
![]() |
|
![]() |
|
whaaaaaaaa ge ziet e Marielle , ik zet da hier nie voor de zottigheid , ik dacht als die dingen daaronder het ook wel is koud konden hebben en daarom de fluitjas (zelfs uitgevonden ...... ruikt ge al iets ?
![]() |
|
|
![]() |
|
Oh ik vindt die naam nog veel leuker zoals jij het noemt een fluitjas ik denk dat ik maar gauw die wc ga haken want die ga ik toch wel nodig hebben als mijn lapjes op zijn
![]() Trouwens voor de echte schot met kilt is het ook wel prettig in de winter denk ik zo'n fluit jas (in engels dus willy warmers. Ik dacht dat ik trouwens die olifant broek had maar helaas die had ik niet maar als er behoeuft is aan andere fluitjassen wil ik ze wel sturen hoor ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |