Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Oh oh waar ben ik aan begonnen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Oh oh waar ben ik aan begonnen
    Posted: 11 April 2015 om 19:53
Cons zei de gek zei weer, tuurlijk kan ik voor jou ook een deken haken. Haal jij wol bij de zeeman of wibra en ik haak wel.

Komt de lieve schat hoor daar niet van, vriendin, weken later met wat wolletjes van de action. Ahhhhhhhhhh veels te dun maar toch proberen he.
Manlief zegt al laat haar wat weten dan. Maar Cons doet dat nog niet en wil t eerst proberen. Hoe zo eigenwijs.    
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 20:05
gewoon dubbele draad nemen en zeggen dat je niet toe kwam, dat ze nog wat moet bijhalen.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2015 om 23:51
Ja zit niks anders op want enkele draad is niks
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2015 om 08:46
Ik weet niet of Action wol met wikkel terugneemt, maar ik zou haar eerlijk zeggen, dat Zeeman heel andere wol heeft dan Action. Jij hebt duidelijk gezegd wat voor wol je nodig hebt.

En volgende keer een haaklesje geven in plaats van een belofte. Want mensen hebben geen idee hoeveel aandacht, tijd en moeite er in zo'n project gaat zitten. En hoe belangrijk de goede soort wol is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2015 om 09:31
Ja Magtelt haar tip van de haakles vind ik super, volg die maar op. Dan kan je vriendin gezellig bij je zitten haken.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2015 om 09:57
Samen handwerken is super gezellig en als je met iets makkelijks begint is een deken of kussenhoes een goed eerste project. Bovendien zien ze dan idd hoeveel tijd en energie erin gaat zitten.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2015 om 11:11
ha zo doe ik t meestal ook, als iemand probeert een bestelling te plaatsen zeg ik nee daar kan ik niet aan beginnen, tennisarm enzo, maaaaaaaaaaar wil t je wel leren!
de meesten haken dan letterlijk af! en de anderen leer k het met liefde!
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2015 om 15:05
Ja ik zit ook met als je dubbele draad neemt is het nog niet dik genoeg. Het is gewoon draad voor 2,5 3 staat er op de wikkel
maar de phildar is nog dikker dan die draad pfff
ik ben ermee gestopt zodat de rest met wikkel erom blijft
dat ze t maar gaat ruilen dan
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2015 om 12:16
goed zo cozz!
tis een hobby en geen martelgang!!
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2015 om 12:26
Ja precies, dubbeldraads! Zou ik ook doen, succes!
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2015 om 13:07
Nee ze gaat andere wol halen, heb al gezegd dat het niet lukt zo!
Ook met dubbel draad gaat t niet werken zo dun is dat draad
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns