Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Oma

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Oma
    Posted: 31 Maart 2012 om 22:02
Weet iemand hoe de cape van de oma gehaakt moet worden van deliciouscrocket ? Ik heb hem al vijf keer geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. ik heb een hele tijd geleden een keer ergens gelezen dat het patroon ook niet klopt, maar weet niet meer waar. Dus ik hoop dat iemand mij daar mee kan helpen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes Margaret
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 22:11
Ik heb hem laatst ook gemaakt en kan me niet voorstellen dat er een foutje in zat.
maar bij welke toer ga je de mist in dan?
 
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 22:16
Eigenlijk al bij de derde toer. Er staat dat je acht schelpjes hebt gemaakt aan het einde van de toer maar ik heb er veel meer. Hij gaat ook helemaal bobbelen, dus dat zou ook betekenen dat het er te veel zijn denk ik. Maar ik sla steeds twee steken over en dan drie stokjes,twee losse,drie stokjes en een losse in een en de zelfde steek
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2012 om 22:46
Ik moet zeggen dat ik er ook geen problemen mee heb gehad, en ik heb hem al 3 keer gemaakt. Ik heb het patroon nu niet bij de hand maar ik zal morgen eens voor je kijken of ik het kan uitleggen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns