Omslagdoek haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Aliesherreman ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2014 Locatie: Oudenaarde Status: Offline Points: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 Maart 2014 om 10:41 |
Heeft er toevallig al iemand ervarin met een omslagdoek te haken? Ik ben mij al 3 dagen rot aan he zoeken maar ik zou graag een omslagdoek haken die niet zoveel plaats heeft tussen de steken en ik vind het nergens. Het zou ook redelijk rap af moeten ( 2 weken) want het is een kado voor iemand.
Alvast heel erg bedankt Alies |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kijk een op blij dat ik brei (blogspot) als je helemaal naar beneden gaat zie je woorden waar je op kunt klikken, zoals omslagdoek, unicat garen,.... Misschien staat daar iets tessen.
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
of de site drops design
groet nia |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
http://bijsaarenmien.blogspot.nl/2013/01/patroon-omslagdoek.html deze misschien ?
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Wat noem je "niet zoveel ruimte"? Ik heb een granny stripes omslagdoek met telkens 1 losse tussen bundels van 3 stokjes. Als je hem wilt - het is een gedeelte van een haakboekje - heb ik een e-mailadres nodig. Je kunt het in een PM aan me sturen. Het is een driehoekige sjaal, je kunt elke haaknaalddikte gebruiken en het kost een paar avonden om hem te haken. Je begint in de nek, je kunt hem zo lang maken als je wilt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Aliesherreman ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2014 Locatie: Oudenaarde Status: Offline Points: 27 |
@ magtelt de meeste omslagdoeken zijn precies spinnewebben, kan het niet goed uitleggen maar dat er zo heel grote gaten in zitten. En ik vind dat persoonlijk niet zo mooi. @ cully, dat ga ik morgen eens proberen. Is dat niet meer een breisite?
Drops design vind ik persoonlijk niet zo duidelijk... |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Nee hoor, staan ook heel veel leuke haakpatronen op.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |