Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

omslagdoek, poncho

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: omslagdoek, poncho
    Posted: 06 April 2012 om 13:52
Wie kan me even uit de droom helpen. ik ben op zoek naar het patroon van een omslagdoek/poncho van een KAL. Het is die ene met die kabel aan de zijkant waarvoor je 2 lappen moet breien en die op een bepaalde manier aan elkaar zet. Ik heb me al helemaal suf gezocht, maar kan khen miet vinden
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 15:56
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 15:58
Die zijn ook wel heel erg mooi, maar niet diegene die ik bedoel. Die ik bedoel is al door diverse hobbydoosjes gemaakt, volgens mij naar aanleiding van een KAL waarbij je uit verschillende kon kiezen.

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 16:01
Originally posted by pimmetje pimmetje wrote:

Die zijn ook wel heel erg mooi, maar niet diegene die ik bedoel. Die ik bedoel is al door diverse hobbydoosjes gemaakt, volgens mij naar aanleiding van een KAL waarbij je uit verschillende kon kiezen.

Ken ik niet, dat was van voor ik hier kwam, sorry
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 16:21
Ik vond het al zo knap........ 'u vraagt wij draaien' - idee kreeg ik hiervan Big smileBig smile
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 16:29
tik even bij search
cal omslagdoek, in show  topics
mss dat je het daar vind
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2012 om 16:52

Dat was deze denk ik. Klik.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2012 om 10:47
Originally posted by Crea-Mo Crea-Mo wrote:

Dat was deze denk ik. Klik.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, deze was het en het was echt geen u vraagt wij draaien. Ik heb me helemaal suf gezocht maar met de verkeerde woorden , ik zocht onder omslagdoek Kal.
Hartsikke bedankt voor het meedenken.

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2012 om 13:21
Hoi Pimmetje;

wat ik bedoelde met: 'u vraagt en wij draaien' is het feit dat als iemand een hulpkreet slaakt iedereen meteen in de benen komt om elkaar te helpen en voor je het weet je een reactie hebt.

DAT VIND IK ZO LEUK!!

Kijk maar bij mijn vraag over de giraf, dat is een topic op zich geworden ondertussen....

Bovendien heb je een goede smaak, ben bang dat ik er ook aan 'moet' geloven als ik de sjaal zie Big smile
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns