Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

omslagdoek

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Januari 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 354
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2013 om 10:36
met welke haaknld hebt jij hem gehaakt, ik ben nu met nld 5 aan het haken, maar volgens mij wordt ie dan niet zo mooi als de jouwe, ik vind juist dat kant achtige zo mooi, ik ben nu met het eerste gedeelte bezig 
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2013 om 12:08
Wow wat een mooi effect heb je zo gekregen. 
Ga m zeker ook uitproberen dus dank voor de link
en hannie zie net dat je hebt vertaald. dank je wel 
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2013 om 14:52
@ Miraatje: ik heb hem met 5,5 gehaakt. Dat maakt dus eigenlijk geen verschil met hoe jij het doet.
Toen hij af was, heb ik hem natgemaakt en opgespannen. Daar is hij zo groot van geworden.
Zolang je nog aan het haken bent, ziet het er eigenlijk een beetje gefrommeld uit en kun je niet goed zien hoe groot en kantachtig hij wordt.
Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2013 om 14:55
Super mooi, heb net zitten kijken om er ook een te maken. morgen er op uit voor wol
Back to Top
haakes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Locatie: zoetermeer
Status: Offline
Points: 222
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2013 om 19:39
Wat een mooie! Heb gelijk de link opgeslagen, bedankt.
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Januari 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 354
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2013 om 14:10
bedankt voor het antwoord, ik maak hem dan ook eerst nat en ga ik hem spannen, hij is zo mooi, ik ben er echt blij mee
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2013 om 14:14
Wauw! Super mooi gemaakt.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2013 om 14:57
Hoi zak doek ,wil je à.u.b. Zeggen of ik het goed doe.want het is een driehoek met aan de bovenkant een schelp en de rest lijkt op Grammy,s met dubbele stokjes.Ik haal steeds jou voorbeeld erbij en zie geen overeen komst.Ik hoop dat je mij een antwoord kan gevente betty
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2013 om 17:23
De doek bestaat uit patroon 1, dan patroon 2 en vervolgens patroon 3 en daarna de rand.
Patroon 1 is inderdaad een halve granny square, dus met clusters van stokjes. Op mijn foto zie je dat niet zo goed, daar zie je vooral patroon 2 en 3. Maar ik ben ook begonnen met het granny-gedeelte.
De dubbele stokjes komen alleen voor in patroon 3: dat worden de grote V's.
Het granny-deel is met gewone stokjes.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2013 om 18:02
Hartelijk dank zakdoek .Het wordt dan wel weer even uithalen maar weet nu hoe het moet bedankt voor het antwoord vr Gr. Betty
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns