Omslagdoek |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 September 2019 om 12:47 |
Omslagdoek voor een buurvrouw gehaakt. ![]() Close up: ![]() Ik maak wel meer dingen maar plaats niet altijd een foto. Deze doek vind ik zelf erg mooi, vandaar plaatsing
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heel mooi geworden en wat een leuk garen. Ik houd hier wel van!
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Wat is die omslagdoek chique geworden door het verloop van de kleuren! De steeksoort kan ik niet thuisbrengen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nauwelijks haak.
Ik zie de kleuren als verlopend van zwart via grijstinten naar wit. Omdat de houten vloerdelen erachter ook grijs zijn, vroeg ik me af of je misschien een zwart-witfoto gemaakt had. Eer van je werk. ![]() |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Prachtige sjaal!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
schitterende sjaal
|
|
![]() |
|
Jondala ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Prachtig 👍
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
wat een mooie omslagdoek daar mag je trots op zijn vind de kleur ook heel mooi waar heb je het patroon vandaan als ik vragen mag?
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
He die is mooi,👍
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Dank voor de complimenten. @Kamilla, geen zwart wit foto. vloer is inderdaad vergrijst hout, Mij viel het niet op, maar het lijkt inderdaad net zwart/wit. @Niania, patroon heb ik van jou tube. Er zit wel een foutje bij instructie. Aan het einde van haar verhaal vergeet ze te zeggen dat er weer drie groepjes in het midden moeten. Voor het gemak heb ik de middelste 'lus' altijd gemarkeerd zodat ik op tijd wist wanneer ik drie groepjes in een lusje moest maken Lastig te vertellen, maar als je het doet snap je wel wat ik bedoel. Sjaal is eigenlijk alleen maar lossen en halve vasten. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
dank je wel voor de link |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Dat is zeker een hele mooie sjaal geworden, daar mag je trots op zijn.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Erg mooie doek. Bedankt voor de link.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Een hele mooie omslagdoek. Zowel de steek als het kleurverloop.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12139 |
Ik heb heel lang gekeken naar die sjaal. En naargelang hoe ik kijk zijn het grote X-en, Ruiten, Driehoekjes of spinnewebben. Een illusieomslagdoek dus. Wel een schone.
|
|
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Wauw die is mooi geworden... En ze hebben me wel eens verteld dat die gaatjes alleen maar warm zijn... Dus dit zal een hele warme zijn
![]() |
|
![]() |
|
Loes ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Mooi geworden
|
|
groetjes Loes
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |