Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

onbekend product

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
CarlaH View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2020
Locatie: Amersfoort
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CarlaH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: onbekend product
    Posted: 24 Juli 2020 om 12:28
L.s., 
Ik heb verschillende handwerkspullen gekregen maar daar zit iets tussen waarvan ik niet weet hoe het heet. Ik kan me er wel een voorstelling van maken waarvoor te gebruiken maar ook dat weet ik niet zeker. Wie kan me helpen? 
Ik probeer een foto te uploaden maar dat lukt niet. Ik zal het product daarom omschrijven. 
Het zijn zeer dunne stokjes, bijna draadjes van 5,5 cm lang. Aan beide uiteinden zit een klein bolletje. Zowel de draadjes als de bolletjes hebben verschillende kleuren. Je kunt ze dus heel makkelijk buigen (ik weet niet of dat de bedoeling is). Maar als je ze buigt en je doet een bosje bij elkaar dan lijkt het net op de stamper van een bloem. Ik heb al bij verschillende handwerkwinkels gezocht of zoiets te koop maar nog niet kunnen vinden. 
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2020 om 13:47
Op basis van je toch wel uitgebreide beschrijving heb ik helaas geen idee. Wel kan ik je vertellen dat voor het uploaden van afbeeldingen voor mij https://www.mupload.nl/ het beste werkt.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2020 om 15:59
Als het zoiets is dan zijn het meeldraden om in zelfgemaakte bloemen te verwerken

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2020 om 09:30
Mijn moeder en haar vriendin maakte dan samen zijden bloemen en daar verwerkten ze die stampers in. Of bloemen met gekleurde pantykousjes
om dun draadwerk heen - als tiener dacht ik daar altijd het mijne van.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2020 om 09:35
Het hield ze van de straat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2020 om 09:37
En maar giebelen met zijn tweeën :-)

Als je op goegel zoekt met hobby stuifmeeldraden of meeldraden vind je ze wel
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2020 om 11:04
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:


En maar giebelen met zijn tweeën :-)

Als je op goegel zoekt met hobby stuifmeeldraden of meeldraden vind je ze wel



Ik zie het zo voor me ,maar wat deden ze er eigenlijk mee ?
Back to Top
CarlaH View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2020
Locatie: Amersfoort
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CarlaH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2020 om 11:32
Ja dit zijn ze. Dank jullie wel. 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2020 om 10:14
@Mutti, ze maakten dan sierbloemen - die ze dan als corsage gebruikten of in een vaasje. Voor de ontspanning samen met zijn twee
en daarna voor de leuk.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns