onderdelen vastnaaien |
Reageer |
Autheur | |
lori
Hobbyguru Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Januari 2013 om 14:24 |
Sommige onderdelen zijn moeilijk vast te naaien doordat ze wegschuiven.
Als het vastzetten met (grote) kopspelden geen optie is gebruik ik oude dunne breinaalden die dubbelgevouwen zijn. Gewoon insteken zodat het onderdeel daar zit waar ik het wil hebben, beentjes en armpjes precies tegenover elkaar, en dan vastnaaien. Dit kan ook met staartjes en snuiten. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel slimme tip!!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er was ook al eens de tip om ze even vast te nagelen met satépennen. Met breinaalden kan natuurlijk ook. Met twee met knop kun je aan weerszijden het voorpootje/armpje vastzetten aan lijf en ander pootje/armpje. Dan zitten ze goed vast terwijl je ze vastnaait.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
veiligheidsspelden werkt ook prima Groetjes
|
|
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik gebruik een klein tipje textiellijm, ik kan dan de kleine onderdelen perfect vastnaaien, meestal doe ik dat met transparant garen of voor grotere onderdelen visdraad, heel sterk en onzichtbaar.
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
|
jetje1970
Hobbyguru Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een goede tips, handig om te onthouden.
Gr. Rianne
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik gebruik de pennen die vroeger bij de haar krullers zaten
|
|
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
En ik heb in het bakje bij mijn haaknaalden een stuk of wat satehprikkers staan die me prima bevallen. Zijn ook iets ruw, zodat ze niet zo gemakkelijk wegglijden
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zit wat te grutten op het forum en kom hier terecht. De tips zijn echt heel handig maar als je zo uit het niets deze teksten leest lijkt het wel of je in een horrorfilm zit. Zo sneu voor al die pootjes en snuitjes.
|
|
Hanny
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |