onduidelijk haakpatroon vestje model 16 infantiel |
Reageer |
Autheur | |
Joannaatje
Newbie Lid sinds: 02 Februari 2023 Locatie: Utrecht Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 Februari 2023 om 13:24 |
Hallo , Ik ben begonnen met dit patroon maar ik snap er niet veel van en
ik ben toch een ervaren haakster !! Je kunt het op meerdere manieren uitleggen
en die heb ik allemaal geprobeerd ook heb ik al meerdere naalddiktes gebruikt
maar het wordt niet zoals op de foto , graag advies . Gebruik ook de wol die aangegeven is in het patroon
Help!! moet er namelijk 2 haken , ik heb tweeling kleinkinderen veel dank alvast! vest haakpatroon model 16 infantiel 17
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry, je zult toch iets meer meer gegevens moeten verstrekken. Ik heb het boek niet. Wij zijn allemaal gewoon met onze hobby bezig en willen over het algemeen graag helpen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik denk dat het over een vestje met lange mouwen en 1 knoop gaat in een infanti 17 modelleke 16 is. en dus niet infantiel
https://www.filati.nl/lana-grossa-breimodellen/lana-grossa-model-vest-soft-cotton-id_21487.html |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had met zoeken ook dit vestje gevonden. Maar ja, natuurlijk geen beschrijving, daar zul je toch echt het blad voor moeten hebben.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt Bep voor het zoeken , maar nu is de vraag , wat snapt ze niet of de manier van werken .
Het lijkt mij dat het aan een stuk gehaakt wordt .
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |