Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

onduidelijk haakpatroon vestje model 16 infantiel

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Joannaatje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Februari 2023
Locatie: Utrecht
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joannaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: onduidelijk haakpatroon vestje model 16 infantiel
    Posted: 02 Februari 2023 om 13:24
Hallo , Ik ben begonnen met dit patroon maar ik snap er niet veel van en ik ben toch een ervaren haakster !! Je kunt het op meerdere manieren uitleggen en die heb ik allemaal geprobeerd ook heb ik al meerdere naalddiktes gebruikt maar het wordt niet zoals op de foto , graag advies . Gebruik ook de wol die aangegeven is in het patroon
Help!! moet er namelijk 2 haken , ik heb tweeling kleinkinderen 
veel dank alvast!

vest haakpatroon model 16 infantiel 17
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2023 om 13:32
Sorry, je zult toch iets meer meer gegevens moeten verstrekken. Ik heb het boek niet. Wij zijn allemaal gewoon met onze hobby bezig en willen over het algemeen graag helpen.

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2023 om 20:04
ik denk dat het over een vestje met lange mouwen en 1 knoop gaat in een infanti 17 modelleke 16 is. en dus niet infantiel

https://www.filati.nl/lana-grossa-breimodellen/lana-grossa-model-vest-soft-cotton-id_21487.html




Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2023 om 20:34
Ik had met zoeken ook dit vestje gevonden. Maar ja, natuurlijk geen beschrijving, daar zul je toch echt het blad voor moeten hebben.
 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2023 om 11:55
Bedankt Bep voor het zoeken , maar nu is de vraag , wat snapt ze niet of de manier van werken .
Het lijkt mij dat het aan een stuk gehaakt wordt .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns