Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Onesies

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Onesies
    Posted: 28 Oktober 2014 om 19:16
Nu heeft Zeeman Onesies voor kinderen, voor volwassenen bestaan ze ook, in mijn jeugd heette dat een catsuit. Zo'n vreselijk onpraktisch pak dat je in het geheel moest uittrekken op de wc als je een plasje wilde doen. Zat je daar in je koude nakie. Ja, ikke niet hoor, ik keek wel uit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 22:02
Onesies? Hoe spreek je dat uit?
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 22:13
One, zoals één in het engels, en dan sies zoals je het leest
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 22:29
Ik kan me dat van Carnaval nog wel herinneren. En dan inderdaad naar de wc. Maar wij noemden dat dan gewoon een berenpak of zo.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2014 om 08:30
IK was een ukkie, dus die dingen zagen er niet uit aan mijn lijf. Mijn lange slanke vriendin zag er lang en slank in uit, maar die had dat ongemak. Ik denk dat je wansies moet zeggen. "Mijn wansie zit in de was", dat klint toch raar?

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2014 om 09:56
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

IK was een ukkie, dus die dingen zagen er niet uit aan mijn lijf. Mijn lange slanke vriendin zag er lang en slank in uit, maar die had dat ongemak. Ik denk dat je wansies moet zeggen. "Mijn wansie zit in de was", dat klint toch raar?
Volgens mij heb jij een stil verlangen LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2014 om 13:26
Nee hoor en ik hoef ook geen twee pakken, dan heb je een toessie.

wat rozengeur.
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2014 om 13:30
Heel vervelend.
Surtout als ge in een tearoom naar het wc gaat...
Bah...heb zo een beetje smetvrees en mag er niet aan denken dat iets de grond of het toilet raakt.
Wink

Vind het vastnemen van een winkelwagentje al zo vies!LOL

Groetjes Creananske

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns