Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenOnline bestellen Lady Violet

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Sirk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 13 September 2008
Status: Offline
Points: 102
Direct Link To This Post Onderwerp: Online bestellen Lady Violet
    Posted: 02 Oktober 2008 om 14:03
Ik was dus van plan een patroontje van Drops te breien, met echte Drops wol (dan ben ik tenminste zeker dat het aantal grammen correct is).

Ik kan wel naar Mechelen rijden voor wol, maar daar geraak ik niet altijd dus ik was ff aan't kijken op de internetwinkel Lady Violet. Heel interessant allemaal, maar ik snap niet waar ik vb de kleur van de wol moet kiezen? Ik kan kiezen tussen verschillende soorten garen (van Alaska tot Inca), maar nergens kan ik een kleur kiezen?! Net zo met de breinaalden, ik kan wel rondbreinaalden in mijn winkelwagentje leggen, maar welke maat hebben die naalden dan?

Krijg je daar achteraf nog een mailtje voor, of moet je daarvoor zelf mailen of bellen, of heb je gewoon pech en moet je nemen wat zij kiezen?

Heeft er trouwens al iemand online besteld in deze winkel? Ik heb gelezen dat je eerst moet betalen via overschrijving, en dat ze dan pas je pakketje opsturen, is dat veilig?
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2008 om 17:47
Ik kan je niet helpen als ik die wol wil gaat mijn man met mij naar BoomSorry
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2008 om 17:54

 

Waarom het zo moeilijk te maken!!!Renske hier van hobbydoos verkoopt toch ook alle draadjes van drops?

En de levering verloopt altijd zo supersnel!!!!!!!!

Om te bestellen gewoon gaan naar hobbydoos winkel en alle soorten zijn alfabetisch gerangschikt!!!Na aanklikken kun je gewoon al de kleuren kiezen die je wenst!!!!!!!!!!

Ikzelf ben zoals heel veel mensen hier dik tevreden!!!!!!!

En als je in Nederland woont heb je weinig of ik denk zelfs geen verzendingskosten!!!!!!!!!

Back to Top
Kelly View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Oktober 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1200
Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2008 om 18:19

Voor de kleuren moet je bij garnstudio zelf kijken.. als je je bestelling dan geeft moet je bij opmerkingen de nummers van de kleuren zetten.. Zo ook met de naalden.. die je moet hebben zet je dan ook bij opmerkingen..

Hopelijk lukt het je zo.. heb ook eerst ff moeten zoeken de eerste keer..

 

 

 

Groetjes Kelly
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2008 om 18:20
Sterker nog,boven de 30 euro heb je helemaal geen verzendkosten,service van renske!
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2008 om 20:16

Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Sterker nog,boven de 30 euro heb je helemaal geen verzendkosten,service van renske!

Weliswaar enkel voor Nederland! Het versturen naar buurlanden of Belgie is waarschijnlijk duurder! Begrijp dat wel!Maar is in mijn geval wel jammer want sokkenwol(Fabel) enzo ?Daar kom ik met verzendkosten niet aan uit!

Maar inderdaad corry!Ik dacht ook dat ik dit zo gelezen had!

 

Back to Top
Sirk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 13 September 2008
Status: Offline
Points: 102
Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2008 om 10:33
Maar ik woon in België, dus helaas zal Renske voor mij trager + duurder uitkomen?

Vanmiddag zal ik trouwens eens tot in Mechelen rijden, ik wil toch graag eerst een voelen aan het garen voor ik het koop (en mss vallen de kleuren anders uit dan op foto?), de volgende bestelling kan ik dan evt wel via internet doen.
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2008 om 10:37

 

Neen!!!Lang zijn de bestellingen nooit onderweg maar ja altijd wel wat langer dan 2 dagen!!!Als ik bij bergere bestel duurt dit toch ook altijd een goeie week!!!!Wat maar normaal is!!!!!

Persoonlijk vind ik wol altijd veel mooier in het echt dan op foto!!!Dus kom nooit bedrogen uit!!!!! ;-)

Maar ja!!!ik ben ook het wolgekje!!!!!!!Hahaha!!!!!Kijken,voelen en ...ruiken!!!!!Yes!!!!!!!Hahahaha!!!!!  ;-)

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2008 om 10:55

ik denk dat ik dat de volgende keer ook eens probeer .Ik kan niet altijd naar Boom

 

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2008 om 12:42

inderdaad is het boven de 30 euro gratis,ook helaas niet naar frankrijk want dan moet ze er geld bij leggen.ik laat het dan naar een adres in ned sturen die van olan zij hier neer toe te komen.is de verzending toch gratis. mss hebben jullie ook wel vrienden of fam in nederland.

groetjes puck

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns