online haakboeken bestellen. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Augustus 2011 om 19:52 |
Ik ben op zoek naar de website die al een paar keer op de
site is langs gekomen, waar mensen boeken bestellen, die geen verzendkosten rekent. Het ging dan om buitenlandse haakboeken en zo. Ik kan hem met het zoeken alleen nergens terug vinden. Wie kan me helpen. En waar bestellen jullie nog meer jullie boeken. Heb gister alle boekwinkels afgelopen maar kan nergens een boek vinden waarvan ik dacht, ja die wil ik hebben. Dus denk ik toch dat ik het online moet zoeken. |
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
sjaak ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
www.cosmox.nl rekent geen verzendkosten en zijn heel snel.
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
![]() |
|
![]() |
|
Creajann ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 23 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 83 |
Ik bestel altijd bij http://www.boek-plus.nl/ Net nog het nieuwe boekje Amigurumi & More daar besteld, zonder bezorgkosten en heel snel in huis Groetjes Jann |
|
![]() |
|
natie.83 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
Hier ook goede ervaringen met boek
plus |
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
bookdepository.co.uk
Duurt even voordat je het in huis hebt, maar ze komen wel... |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Ik bestel vaak gewoon in onze boekwinkel, in het centrum, heb ik meteen twee keer een reden om de stad in te gaan. Telefonisch bestellen kan ook, maar ik vind het leuker om even op de bus te stappen. Ze kennen mijn naam nu wel onderhand.
Maar ik weet niet of ze ook buitenlandse titels bestellen. Vroeger wel Star Wars boeken uit Amerika. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Dank jullie voor het mee denken, ik ga eens kijken waar ik
mijn geld ga laten wapperen. |
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
Nellie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
bookdepository heeft alleen engelstalige boeken, maar wel stukken goedkoper dan bijvoorbeeld bol.com,
ik ga ook eens bij die andere sites kijken die hier genoemd zijn |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |