Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Online opslagruimte

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Online opslagruimte
    Posted: 07 Juli 2012 om 07:50

In de Telegraaf van vandaag staat een artikel over opslag online.
Heb even een en ander samengevat. Als er mensen zijn die het hele artikel willen lezen dan kan ik het wel scannen......

Skydrive biedt 7GB opslagruimte dat is 20.000 Officedocumenten of 7.000 foto’s.

Boven deze 7GB moet je bijbetalen.

Je kan in 1x max. 2 GB uploaden

Google Drive is nauw verbonden me Gmail en  netwerk Google+.

5 GB gratis opslagruimte in Drive.

Los daarvan nog 10 GB in Gmail en 1GB in Picasa.

Dropbox biedt 2 Gb opslagruimte.

Je krijgt er voor foto’s gratis 3 GB bij.

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 09:20
Bedankt Marlies!
Stom, heb al jaren hotmail, maar met skydrive doe ik niks.
Gmail heb ik ook, en er staat pas een beetje in de documenten (is dat hetzelfde als Google drive, volgens mij de nieuwe naam toch?
Dropbox heb ik ook sinds kort, moet nog kijken hoe het werkt.

Ga toch maar eens wat patronen verplaatsen, is veel veiliger op die manier :-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 10:35
tadaaaaaaaaaaaaa  algebra taal voor mij, wat zijn jullie toch slim in dit soort dingen even een Clap voor jullie, goed joh
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 10:36
Ik heb Dropbox, je kunt daar nog meer opslagruimte verdienen. Hoe weet ik niet precies, mijn zoon heeft het voor me gedaan. In elk geval krijg je van Dropbox een mail met een x bedrag dat je kunt gebruiken voor reclame. Daarmee maak je dan reclame voor Dropbox en voor iedereen die zich dan aanmeldt krijg je extra opslagruimte. Het zal wel ergens omschreven worden hoe en wat, maar bij mij heeft mijn zoon het geregeld.

Ik heb trouwens ook Photobucket daar kun je ook veel opslaan, verder heb ik trouwens ook nog Pinterest en Picasa. Maar van die laatste twee ben ik niet zo op de hoogte van hoe of wat, ben er een keer aan begonnen maar meer ook niet.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 12:00
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Ik heb Dropbox, je kunt daar nog meer opslagruimte verdienen. Hoe weet ik niet precies, mijn zoon heeft het voor me gedaan. In elk geval krijg je van Dropbox een mail met een x bedrag dat je kunt gebruiken voor reclame. Daarmee maak je dan reclame voor Dropbox en voor iedereen die zich dan aanmeldt krijg je extra opslagruimte. Het zal wel ergens omschreven worden hoe en wat, maar bij mij heeft mijn zoon het geregeld.

Ik heb trouwens ook Photobucket daar kun je ook veel opslaan, verder heb ik trouwens ook nog Pinterest en Picasa. Maar van die laatste twee ben ik niet zo op de hoogte van hoe of wat, ben er een keer aan begonnen maar meer ook niet.

dat blijf ik griezelig vinden... je weet nooit wie ermee aan de haal gaat/ kan gaan of met je gegevens.
Dan maar anoniem en niets verdienen of uitbreiden en betalen. Ben je ook nergens van afhankelijk......Wink
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 12:01
Elma,

het is niet zo moeilijk. Je moet dit zien al een kast/doos/la waar je je spullen in op kan bergen.
Klinkt heel geweldig allemaal maar is simpel.

Ik heb onlangs een USB stick gekocht van 16 GB en die hou ik als reserve. Daar staat alles op.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 12:24
mijn zoon heeft voor mijn een nieuwe externe harde schijf gekocht en daar al mijn patronen opgezet, als er nu wat gebeurd dan zijn al mijn patronen veilig opgegeslagen, je moet er toch niet aandenken dat je alles kwijt raak, ik denk dat ik de hele boel bij elkaar huil, ik ben zo ontzettend blij met mijn patronen, poeh ik krijg het al warm als ik er aan denk
Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 19:08
zowel dropbox en skydrive wordt hier gebruikt,  dropbox is wel da absolute favoriet hier.

ook photobucket gebruik ik.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 21:07
ik ga me toch eens verdiepen in Skydrive. Ik had van het Hotmail team daar een mailtje over
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns