Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenONZE DIEREN , EN JULLIE OOK DIEREN ?

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 11:48

Ik ben helemaal verliefd op Kelbie!!

en Mischa lijkt sprekend op mijn kat Teigetje.

liefs, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
RIKA View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 927
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 12:10

WAT EEN LEUKE REAKTIE`S ZEG.

SUPER DIE VEEL OOK VAN DIEREN HOUDT .

EN DIE VERZORGEN , IK DOE ALLES ZELF .

ALLEEN 4 KEER PER JAAR HELPEN MET HULP DIE VLOER VAN VOLIERE AFVEGER,STOFZUIGEN , DWEILEN , EN DAN NIEUWE HOUTSNIPPERS IN , KLAAR.

WANT IK HEB LAST VAN RUG . DAAROM KON IK NIET LANG BUKKEN ,VANDAAR HULP NODIG .

IK HEB ALTIJD GEWILD IN DIERENASIEL WERKEN . MAAR 1 PROBLEEM IS :

ALS DIE HOND/ POES  VERKOCHT, DAN WORDT MIJN DAG NIET. MAAR IK BEN WEL ERG BLIJ VOOR HONDEN / POEZEN NAAR NIEUWE EIGENAAR, MAAR IK HEB MOEITE MEE MET AFSCHEID ALS IK AL GEHECHTER GERAAKT.

VANDAAR HEB IK DIE IN MIJNHUIS , MEERDERE DIEREN .

VROEGER HEB IK ZO,N TAMME RAT EN HAMSTER.

DIE TAMMER RAT HEEFT MIJN DOCHTER VAAK MEE OP DE FIETS ,WAAR KAN RAT IN HAAR CAPUSCHON ( ACHTER JAS ) IN ZITTEN / SLAPEN .

ALS ZE STOPT MET FIETS DAN GAAT ZE RAT OP HAAR SCHOUDER EN KIJKEN , WAAR HIER BEN IK NU . ALS ZE WEEER FIETSEN DAN GAAT ZE WEER TERUG IN HOL IN HAAR CAPUCHON . LOL HE ?1 DING VINDT IK ERG JAMMER DAT RAT NOG MAAR HEEL KORT LEVEN , ROND 3 JAAR. PFF GEEN LEUK ...

 

EN VERDER HEB IK OOK AQWARIUM GEHAD. IS NIKS VOOR MIJ MEER, OMDAT IK SLECHTZIENDE, DAAROM NIET MEER DIE VISSEN ,HEB ALTIJD TROPISCHE EN GOUDVISSEN GEHAD. GOUDVISSEN KAN ZO,N 8 JAAR WORDT.

EN GROOT PARTKIETEN : PRACHTIGE ROSSELLA OOK GEHAD.

NU MOET ECHT MINDEREN WANT DIE IS TE VEEL . DUS HEB BESLOOT TOT STERVEN EN DAN NIET MEER NIEUWE KOPEN . TOT NU IS WEL GENOEG....

ALS IK GOEDE ZIENDE. WAS IK IN BOERDERIJ GEWOON MET HEEL VEEL DIEREN . MMMMMMMMMMMMMMMMMM

DAN MAAR HIER IS WEL BETER DAN NIKS. HIHI

 

EN IEMAND LIJKT OP MIJN MICHA . HA ERG LEUK ...HEBT JE FOTO VAN ?

HEEFT ZE OOK 4 WITTE VOETJES ? MICHA WEL....

ALS MAAR NIET JOU MICHA , WANT DEZE MICHA IS  HIER . HIHI ...

 

EN JULLIE HEEL ERG BEDANKT VOOR TE VERTELLEN .

HEB ERG GENOOT VAN JE ALLE VERHALEN / ERVARING . DIE OOK ALLERGIE ....GELUK HEEFT ZE OUDERS OOK EEN HOND. KAN JE NIET TABLET INNEMEN VOOR ALLERGIE VOORKOMEN , ALS JE KINDEREN NAAR JE OUDERS MET HOND TE KNUFFELEN ?

GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 12:21

Hoi rikka,

Toffe beestenboel is het daar bij jou, wij  hebben 1 konijn Pluisje, en 3 cavia's : Roef, Pieper en Poef. Enkele jaren terug hadden we ook nog een hondje maar die is helaas overleden.

Veel beestige groetjes sandra

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 12:22

Wat geweldig allemaal die schatten!!!!Ik ben stapelgek op dieren, kan ook niet een hond tegen komen of moet er even tegen praten.Zelf hebben wij twee poezen.een helemaal wit en dat is een dompie.Hij is doof en ziet niet meer zo goed.Hij is mijn troetelbeertje.Altijd bij mij op schoot.Moet aan mijn duim zuigen kusjes geven enz.Heb wel eens een foto laten zien en verteld dat hij eerst altijd aan mijn ooglid zat te sabbelen maar dat mag niet meer.Anders heb ik mijn ooglid straks op mijn lip hangen.Dan hebben wij nog een gevlekte wit/zwart/rood.En die is zo verschrikkelijk verwend door Jan.Die slaapt bij ons in bed. (hum hum).In Jan z'n elleboogholte.

Dieren zijn gezinsleden voor mij!

Groetjes Catharina

Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 12:46
HOI RIKA

MIJN BEESTENBOEL KEN JE GELOOF IK AL
BEAN ,ONZE WITTE ENGELSE BULLDOG[6 JAAR]

SAMMIE,ONZE BASTAARD PEKINEES.[3 JAAR]
PIETJE,ONZE ZWARTE KATER.[5 MAANDEN]
DE TWEE GEZUSTERS CAVIA.[2 JAAR]
EEN KLEIN ZWART KONIJN.[3 JAAR]
EEN HEEL GROOT BLAUW KONIJN [5 MAANDEN]EN
NATUURLIJK NIET TE VERGETEN ONZE BONK,DE ZOON VAN
BEAN.HIJ IS NU 6 MAANDEN OUD EN EEN SCHEET EERSTE KLAS.
WAT IS DAT EEN LIEVERD,HIJ IS NET TWEE WEKEN BIJ WIM GEWEEST WANT DIE HAD EINDELIJK VAKANTIE.
HEB HEM VRESELIJK GEMIST.ZONDAG AVOND WAS HIJ WEER TERUG
EN VOORLOPIG BLIJFT HIJ OOK GEWOON HIER.WIM HEEFT HET MET ZIJN WERK VEEL TE DRUK OM NU AL VOOR HEM TE ZORGEN,NOU DAT VIND IK HELEMAAL NIET ERG HOOR

HIER NOG EEN FOTO VAN DEZE KANJER

[/IMG]

BEAN EN SAM
[/IMG]

GRIJZE KONIJN VAN DAAN

[/IMG]

PIETJE

[/IMG]
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Fietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 Juli 2008
Status: Offline
Points: 341
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 13:27

Hallo,

 

Wat  een gezellige boel!

Wij hebben een kat, hobbes hij is al 13/5 jaar en 2 goudvisjes en een hamster!

Op Hobbes zijn we echt allemaal dol, echt een baas in huis!

S 'avonds ben ik veel alleen thuis en dan zit Hobbes lekker gezellig bij mij en de hamster rolt dan lekker in de bal, door de hele woon kamer!

Geniet van elke dag!
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 16:26

Jaaaa, MIJN Mischa heeft ook 4 witte voetjes (en een wit befje en onder zijn buik ook nog zo'n leuke witte plek.

Gek, we maken bijna nooit meer foto's van hem (het eigenlijk) zal ik weer eens doen. Hierbij Teig tussen de kerststukjes. Foto is al een paar jaar oud.

groetjes, Joke (EN Teigetje natuurlijk)

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 16:51
Heerlijk al die dierenfoto's. Mijn katten zijn een keer door Perlefientje bij de Creaties neergezet. Twee schurkjes van rode jeweetwelkaters en een zwarte cavia. De cavia zat de laatste dagen zo te rochelen, volgens internetadviezen een hooiallergie. Nu heeft ze alleen nog hooi in het ruifje en zaagsel en stro in de kooi. Hebben jullie nog adviezen? Ik wil haar niet laten lijden, maar ze is al 4 jaar en ik ben bang dat de dierenarts er niets op weet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 17:11
Ik heb ook een kat 2 jaar en trekt een beetje op pietje
Back to Top
RIKA View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 927
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 17:12

HA DAAR IS MEERDEREN FOTO,S BIJ GEZIEN , DIE REANTE,

JA , IK HEB JE ALLE DIEREN GEZIEN, BEHALVE CAVIA NIET ( HEBT JE DAAR NOG ? ) O WIST IK NIET HIHI .

WEER GAAAAAAAAAAAAAAAF FOTO,S ....

 

EN DIE ANDERE OVER HAMSTER DIE IN BOL ...IS WEL FIJNE BEWEGING, MAAR HEB IK NOOIT IN BOL GEDAAN . OMDAT IK NIET LEUK VINDT. DOOR MAAR LOPEN ,LOPEN ,LOPEN ZONDER WATER KAN HALEN ( HET IS MIJN MENING )  IK HEB TOEN IN GROOT HOK MET VOORKANT GLAS EN DE REST SPEELTUIN  GEDAAN ( 1 METER / 1 METER ) VOOR ZO,N KLEINE DIERTJE , ZAT RUIMTE EN ZAL FOTO ZOEKEN , EN VERDER MAG ZE GEWOON LOS IN GANG OMDAT DAAR GEEN SNOEREN OP VLOER .

 

VERDER NOG WEER DIE TWEELING MICHA!!!!!

OJEE DAT IS 2 DRUPPELS .

OOK DIE WITTE VOETJES . EN OOK BUIK . JAAAAAAA HIER OOK ,

HOE OUD IS VAN JE NU ?

BIJ MIJ IS 2001 GEBOREN .

WAAR KOMT JE 2E MICHA VANDAAN ?

HOE HEET JE POES .

IS DIE VROUWTJE ? BIJ MIJ WEL .

HI

GRAPJE DAT JE NIET VEEL FOTO,S MAAKT.

BIJ MIJ DOE IK ALTIJD. HET IS ZO MOOI VOOR LATER ...OM NOOIT TE VERGETEN . MOOI HERENNERING .

HIER IS NOG 1E FOTO VAN MIJN TOEN OVERLEDEN HONDJE DIE VAN 16 JAAR OUD POEDEL . WILT DIE FOTO NOOIT VERSTOPT. WAAROM WEL ?

ZE IS SOORT MIJN KINDJE .... ;)

 

 

GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA
Back to Top
NaOmi_W View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 16 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 230
Direct Link To This Post Posted: 30 September 2008 om 19:23

Leuke dieren allemaal hier

 

Rika, mn oudste vogel is denk ik 1,5 jaar. Vorig jaar juni ben ik ermee begonnen en ben er aan verslaafd geraakt  (van gewone kooi naar kamervolière van 50x60x160 naar een buitenvolière van 2x2x1  ) Ben er echt gek op

Back to Top
monica View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 335
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2008 om 08:29
hallo magtelt een cavia kan wel 8 jaar worden dus zo oud is hij nog niet. je zou kunnen proberen om het zaagsel en stro te vervangen door kattenbak vulling van die geperste papier\hout korrelsen een paar dagen geen hooi in zijn ruif kijken of hij daar van opknapt.
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Heerlijk al die dierenfoto's. Mijn katten zijn een keer door Perlefientje bij de Creaties neergezet. Twee schurkjes van rode jeweetwelkaters en een zwarte cavia. De cavia zat de laatste dagen zo te rochelen, volgens internetadviezen een hooiallergie. Nu heeft ze alleen nog hooi in het ruifje en zaagsel en stro in de kooi. Hebben jullie nog adviezen? Ik wil haar niet laten lijden, maar ze is al 4 jaar en ik ben bang dat de dierenarts er niets op weet.
groetjes janny
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2008 om 08:40

Wat heerlijk al die dieren .... toen ik nog in een huis woonde, had ik kanaries in een grote voliere ..... ieder jaar zeker 40 jonge ..... maar ik vond het zielig om zo'n vogeltje in een klein kooitje op te sluiten, toen ik naar deze flat ging.

In N.Z. hadden we een voliere met ongeveer 200 vogels .. kanaries .. zebravinkjes .. rijstvogels .. en op de grond, kleine kwarteltjes. Ik ging regelmatig in de kooi zitten met brood, en dan kwamen ze op mijn schoot zitten pikken.

TONY
Back to Top
monica View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 335
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2008 om 08:46
hoi rika ik heb hier een kleine dierentuin zegt mijn vader altijd.                                   1 hamster                                                                                                             1konijn                                                                                                                 1cavia                                                                                                                 1heremietkreeft                                                                                                   1rat                                                                                                                   1boomkikker                                                                                                         1wateragaam                                                                                                       2vuurbuikpadden                                                                                                 2luipaardgekkos                                                                                                   7 wandelende takken                                                                                             8reuzenslakken                                                                                                     10 vissen                                                                                                             en wel 100 krekels maar dat is voedsel.
groetjes janny
Back to Top
monica View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 335
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2008 om 08:49
hihi ik had het netjes onder elkaar gezet staat wel heel raar zo.
groetjes janny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2008 om 09:46
Originally posted by monica monica wrote:


hallo magtelt een cavia kan wel 8 jaar worden dus zo oud is hij nog niet. je zou kunnen proberen om het zaagsel en stro te vervangen door kattenbak vulling van die geperste papier\hout korrelsen een paar dagen geen hooi in zijn ruif kijken of hij daar van opknapt.
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Heerlijk al die dierenfoto's. Mijn katten zijn een keer door Perlefientje bij de Creaties neergezet. Twee schurkjes van rode jeweetwelkaters en een zwarte cavia. De cavia zat de laatste dagen zo te rochelen, volgens internetadviezen een hooiallergie. Nu heeft ze alleen nog hooi in het ruifje en zaagsel en stro in de kooi. Hebben jullie nog adviezen? Ik wil haar niet laten lijden, maar ze is al 4 jaar en ik ben bang dat de dierenarts er niets op weet.


Bedankt voor de tip. Dat ik daar niet aan gedacht heb, we hebben heel goede klontjesvormende steentjes, waardoor je ook niets ruikt. Biocat ofzoiets. Dan gaat de voorraad zaagsel en stro wel naar de caaf van de buren, en enkel hooi in het ruifje. Ze eet wel goed, vanmorgen hebben we nog een appel gedeeld.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
RIKA View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 927
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2008 om 10:20

HIH IDIE JANNY, LEUKE SCHUIN RIJEN , KAN GEBEUREN . HI

 

EN MONICA,

OVER DIE KATTEKORRELS VOOR CAVIA.

IK WEET NIET OF DIE ECHT SLIM IS .

STEL DIE KORRELS IN CAVIA`S OOR GERAAAKT EN DAN KAN ZE NIET MEER UIT.

OMDAT ZE BIJNA PLAT BIJ KORRELS .

NIET VEILIG .

BIJ KONIJN OOK NIET VEILIG.

MISSCHIEN IS BESTE DIE ZAND INPLAATS VAN KATTERKORRELS ?

WEET IK NIET PRECIES.

KAN JE NIET NAVRAGEN BIJ CAVIA FORUM , MISSCHIEN WEET ZE MEER ERVAN ???????????????

 

 

GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2008 om 10:32

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Heerlijk al die dierenfoto's. Mijn katten zijn een keer door Perlefientje bij de Creaties neergezet. Twee schurkjes van rode jeweetwelkaters en een zwarte cavia. De cavia zat de laatste dagen zo te rochelen, volgens internetadviezen een hooiallergie. Nu heeft ze alleen nog hooi in het ruifje en zaagsel en stro in de kooi. Hebben jullie nog adviezen? Ik wil haar niet laten lijden, maar ze is al 4 jaar en ik ben bang dat de dierenarts er niets op weet.

Ik heb al een aantal cavia's gehad en heb er nu nog 1 van bijna 8! Maar ik kan je niet verder helpen.

Misschien zou je kunnen informeren bij een dierenwinkel? Die weten er ook wel wat vanaf.

Hooi hebben ze eigenlijk wel nodig om te eten en voor een `bedje'.

Succes met je cavia enne... 4 jaar is nog niet zo heel oud.

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2008 om 10:40

WIJ HEBBEN WEL EEN KLEIN KONIJNTJE GEHAD. VORIG JAAR OP DE CAMPING STOND IK OP VRIJDAG MORGEN DE WAS OP TE HANGEN TOEN IK INEENS IETS OP DE STOEP ZAG LIGGEN. MARCO GEROEPEN. EEN HEEL KLEIN KAAL BEESTJE. EERST KONDEN WE NIET EENS GOED ZIEN WAT HET WAS. WE HEBBEN HEM MEE NAAR BINNEN GENOMEN, IN EEN BAKJE MET WAT GRAS GESTOPT EN HEM MELK GEGEVEN. 'S MIDDAGS NAAR DE WINKEL. ZAAGSEL EN PUPPYMELK GEKOCHT. EEN KLEIN POTJE LENZENVLOEISTOF LEEGGEGOTEN EN MET EEN VENTIELSLANGETJE GAVEN WE HEM DAN ELKE TWEE UUR ETEN. WE HEBBEN HEM MARCUS GENOEMD OMDAT HET STRIJDER BETEKEND. ZONDAG OP MAANDAG NACHT GING MARCO NOG EVEN BIJ HEM KIJKEN OM HEM ZIJN MELK TE GEVEN. TOEN LAG HIJ DOOD IN ZIJN DOOSJE. WE WAREN ALLEBEI ECHT VERDRIETIG. WE WAREN AL HELEMAAL AAN HEM GEHECHT. EN HIJ WAS AL ZO GEGROEID IN DIE DRIE DAAGJES.

Van konijn
DE BOL WOL WAS TROUWENS ZIJN MOEDER. DAAR GELOOFDE HIJ ECHT IN. MEESTAL KROOP HIJ HELEMAAL ONDER HAAR WEG EN GING HIJ LEKKER LIGGEN SLAPEN.
Van konijn
Van konijn

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
RIKA View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 927
Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2008 om 10:46

LIEVE CLARA ,

WAT EEN EMOTIE VERHAAL , MET MIJN TRAANTJES OVER MIJN WANGEN .

DIE OVERLEDEN PUPPIE.

WAARDOOOR ?

JE HEBT HEEL GOED VERZORGEN ....ECHT GOED . TOCH DOOD GEGAAN .

WAT IS OORZAAK ?

 

 

GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns