Onze Obi |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Juli 2016 om 08:56 |
Wij hebben gisteren onze 15 jaar oude kat Obi Wan Kenobi moeten laten inslapen, een rode Britse Korthaar. 15 jaar op aarde, voor altijd in ons hart. Hij heeft een zonnig plekje in de tuin gekregen als laatste rustplaats. Hij was een wereldkat, nooit ziek, nooit humeurig. Hij leek schuw, maar op onverwachte momenten was hij ineens heel dapper. En altijd bereid kopjes te geven en aaien te incasseren. Het is even moeilijk, hoewel er nog twee rondlopen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
sterkte toegewenst
zal wel een gemis zijn |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ach Magtelt, wat erg. Ook al heb je er nog 2 deze ene moet je missen. Sterkte.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zal hem missen, die haarbal van jullie - echt een topper was het
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
".... voor altijd in ons hart". Het kost tijd voor we een geliefde alleen op die plaats weten en dat geheel kunnen aanvaarden. Heel veel Sterkte gewenst.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ach Magtelt, sterkte hoor!
Mooie leeftijd op zich, maar dat zegt niets he? Hoe oud ze ook worden, het gemis en de pijn in je hart is er. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vaag, weet niet hoe dit hier gekomen is, maar zo'n lege plek is ook niks, dus...
Sorry. (je kan een post wel verwijderen als er nog niets na is gepost, maar anders staat ie er te staan. Ik weet nu hoe het komt: perongeluk op het antwoord veldje drukken en dan naar een ander forum springen, dan doet ie net of je wat geschreven hebt. Het rare is dat als je inderdaad wel wat geschreven hebt, het dan gewoon weg is. Forum met eigen regels) |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
15 droomjaren heeft hij gehad en nu een droomrustplaats. Moedige beslissing om hem geen helweken meer te laten doormaken.
|
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat zal even slikken zijn geweest .
Je weet het ,maar er is zoveel dat je met je verstand weet ,maar moeilijk blijft . Fijn dat je hem een plekje kan geven in je eigen tuin waar hij waarschijnlijk vaak lekker in het zonnetje lag . |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
sterkte!
een beesie missen is altijd moeilijk! |
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
magtelt heel veel sterkt |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte. Is toch een groot verlies waar je 15 jaar aan gehecht bent geweest.
Hoop dat de 2 andere katjes er ook snel mee kunnen omgaan zal voor hen ook vreemd zijn dat hun maatje er opeens niet meer is. Sterkte allemaal |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte ermee Magtelt.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
wat rozengeur. |
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Hoe reageren de andere katten?
Mijn ene kat reageerde pas na een maand. Toen ging hij zoekend en miauwend door het huis. |
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt , ik wens jullie Sterkte, met het verlies !!!
|
|
groetjes geesje
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Archie heeft Obi nog gezien, voor we hem begroeven. Midnight zal hem wel gaan zoeken. Voorlopig zit hij in de bench, want hij wordt vrijdagmorgen geopereerd aan zijn teentjes. De laatste pen moet er nog uit. Midnight is lief tegen elke kat, die hem niet aanvalt. Archie is wat voorzichtiger met vreemde katten, hoewel hij fiks terugvecht, als hij aangevallen wordt. Heel heldhaftig en als hij dan veilig thuis is, moet hij spugen van de zenuwen.
Archie begint nu al het plekje op de bank naast Ton in te nemen, dat is fijn voor Ton. Ik zal Midnight leren, dat hij bij mij op schoot past. Daar is Archie wat te groot voor. |
|
wat rozengeur. |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat sneu Magtelt. Sterkte.
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte.
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het lief en de laatste weken het leed van Obi mogen meebeleven....een stille plek na zoveel jaar maar wat heeft het dier jullie goed gedaan en vooral ook andersom, wat heeft Obi een mooi leven gehad bij jullie..en dat hebben de andere twee ook...sterkte nogmaals hoor, allebei
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |