|
Reageer ![]() |
Autheur | |
marjolein24 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 15 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 642 |
![]() Posted: 13 Augustus 2008 om 23:12 |
Okee dames, ik heb weer een hersenbrekertje (dan wel computer zoekopdracht) voor jullie (denk aan de grijze granny-square deken waarvan ik het origineel nooit meer ben tegen gekomen .... Naar aanleiding van de vraag elders op het forum of er een manier bestaat om van kleur te wisselen bij rondhaken zonder een verspringing te krijgen, ging er bij mij een lampje branden dat ik 'recent' (laten we zeggen een maand geleden) ERGENS op het internet een foto-reportage / uitleg / tutorial ben tegengekomen waarin iemand een techniek uitlegde waarin je inderdaad bijna / geheel niet kon zien dat de rijen gesloten werden. Maar ja, jullie raden het al ...... niet opgeslagen (ik kan me herinneren dat mijn computer vast liep omdat ik te veel schermen open had staan). Ben nu al bijna 2 uur aan het zoeken / googlen etc, maar kan hem niet terugvinden. Volgens mij een engelse tekst en er staat me iets bij dat er iets was met een 'horizontale steek' ..... Wie heeft de moed om mee te zoeken???? |
|
Marjolein
|
|
![]() |
|
monica ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 335 |
![]() |
hoi marjolein als je op google changing colors in crochet invoert krijg je wat je zoekt ook je filmpje
|
|
groetjes janny
|
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
![]() |
Woh Janny jij bent snel. Of heb je de hele nacht door gegoogled?
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
monica ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 335 |
![]() |
ik had geluk 1keer proberen
|
|
groetjes janny
|
|
![]() |
|
![]() |
ik ben normaal niet zo bijdehand ik raak ook altyd alles kwijt omdat ik vergeet het op te slaan
|
|
groetjes janny
|
|
![]() |
|
marjolein24 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 15 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 642 |
![]() |
Zo makkelijk maak ik het jullie niet hoor dames! Als ik al 2 uur aan het googlen ben en ook al in mijn eigen 'historie' van het surfen heb gekeken zijn deze zaken al voorbij gekomen Het gaat om een foto-uitleg, geen video...... Het ging NIET om het veranderen van kleur, maar een manier om een onzichtbare naad te krijgen terwijl je wel telkens een rond afsluit (slipstitch / losse). Iets met gedraaid insteken of van richting veranderen, ik weet het niet meer, maar het zag er super uit! Op de foto was een tekeningetje gemaakt van de steek (geloof ik tenminste)...... Krijg gelijk weer de moed om weer te gaan zoeken, ik ga er nog even wat zoektermen doorheen gooien! |
|
Marjolein
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
ben ik ook ooit tegengekomen,maar suf,ook niet opgeslagen. Ik zal ook wel weer eens gaan zoeken,eerst de doudous verder vertalen. |
|
![]() |
|
![]() |
was ook te mooi om waar te zijn
|
|
groetjes janny
|
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb gevonden EN opgeslagen! Voor de geinteresseerden: http://www.futuregirl.com/craft_blog/2006/10/tutorial-seamle ss-single-crochet.aspx |
|
Marjolein
|
|
![]() |
|
Jenlon ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
![]() |
Een gewaarschuwd mens telt voor twee dus ook maar meteen de link opgeslagen
![]() |
|
Groetjes,
Ilona. |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
wat erg,ik heb hem gewoon bij mijn favorieten staan.
![]() |
|
![]() |
|
ab63 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3217 |
![]() |
Ik heb het ook maar even opgeslagen. Dank je MArjolein.
![]() |
|
GROETJES ANGELA
|
|
![]() |
|
Tinkerbel ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Juli 2008 Status: Offline Points: 758 |
![]() |
Marjolein bedankt voor de tip!!!!
|
|
Groetjes
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
Marjolein
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |