Op de naald... |
Reageer | Pagina <1234 85> |
Autheur | |
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben mutsen aan het haken, een col van resten wol aan het haken. En kralen van papier aan het maken, voor kettingen en armbandjes.
Van resten behangpapier doosjes aan het maken. Ik wissel graag de dingen af.
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
En nu met de vrije dagen rondom kerst hebben we mooi weer wat vrije tijd...
|
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Na de mutsen van frozen ben ik nu bezig met een Spencer voor iemand. Daar komen nog babysokjes en een mutsje bij.
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben nog steeds aan mijn kabel trui bezig,dikwijls moeten herbeginen maar zo leren we het he
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben bezig aan een trui met verlopende regenboogkleuren met "super soft" van Zeeman op pen 5. Echte zachte voorjaarskleuren. Vanwege de kleurige strepen is een patroon niet nodig.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb nu 11 tomtes, 5 uiltjes, 2 egeltjes en 1 konijn.
Ben nu bezig met schaapkussen voor as kleindochter en intussen konijn nr 2. Schaapkussen is nogal inspannend voor mijn handen, dus knijn gaat tussen door. Best wel een flinke productie voor 1 maand. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, nog steeds Eyeoor op de naald... kom er eigenlijk niet helemaal aan toe het kreng af te maken.... Moet me toch maar eens boos gaan maken :)
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel herkenbaar... Heb er pas een heel blog aan gewijd... Gelukkig hebben we eens in de zoveel tijd een knutseldag in het leven geroepen... Dat zijn de dagen dat ik slagen maak en eens afmaak wat er al veel te lang ligt... Vriend lief kwam nog met een verzoek tussendoor voor nieuwe mutsen... Dus raad eens wat er nu op mijn naald staat... Yes een nieuwe muts... Heb er al 2 af voor hem en 1tje gemaakt voor mijn neefje en de laatste voor vriend lief hangt aan mijn naald... Dus voorlopig heeft hij er zo met 3 nieuwe wel weer genoeg... |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben mutsen aan het haken. Een babyvestje mt. 68. aan het haken. Knuffels aan het haken. Ik wissel het weer af met elkaar..
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik brei stroken op de machine, die ga ik dan later tot een omslag voor een tas vlechten.
|
|
thian
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
Post Options
Thanks(0)
|
nog poppekleertjes vestjes en mutsjes die in elkaar gezet moeten worden
een poef aan het haken die nu overbodig lijkt :) stuk of 5 vogeltjes mee bezig 6de bijna klaar en wil 2 krukjes om haken |
|
don't let the little stupid things break your happiness
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een lichtblauwe babydeken in blokjes recht/averecht en een juten tas met geel aan het omhaken, de boden en zijkanten in vasten, de voor- en achterkant tunisch. Dan komen er nog bloemen of figuren op. Dan boterkuipwiegjes, poppenkleren en -slaapzakken, ik heb daar al een paar van.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb Magtelt's deken gezien, hele zachte kleur blauw heel mooi. En ik had een tas vol popjes voor haar, die zijn nog bloot en hebben
allemaal een nummertje getrokken voor een kledingsetje van Magtelt en een wiegje.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14088 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zeg Magtelt je kleedt die poppen allemaal aan en naar ik begrepen heb worden ze dan verkocht voor een goed doel (Kika?). Lukt die verkoop goed en in welke prijsrichting moet je dan denken om ze ook verkocht te krijgen?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat zou je aan onze dutchy moeten vragen. Ik stuur alles naar haar. Ik geloof dat boterkuipwiegjes en slaapzakjes het goed doen. Dit keer heb ik ook een tasje met poncho's en mutsjes klaarliggen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14088 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da.s dus heel verschillend..ik vertel M. wel altijd dat ik geen hoofdprijzen er voor vraag en dus ook niet krijg...de grote poppen begin ik op een braderie met 10 euro, afzakkend als ze niet verkocht worden de volgende braderie naar 7, 50 en zak soms tot 5 maar geef ze nooit "kado" aan afdingers want bij medicijnen voor een kind met kanker ding je ook niet af...
De kuipjes met kind gaan soms voor 5 en soms voor 3,50 weg en een slaapzak met kind ook rond die prijs... Soms blijven ze een jaar of twee bij me en soms zijn ze in 1x weg...its all in the game maar jaarlijks halen we MET ELKAAR een heerlijk bedrag voor de KiKa op en er blijft nix, noppes nada aan de haaknaald, breinaald of strijkstok hangen ! |
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
thian
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat is zo mooi
het lijkt me ook mooi zo bij het rode kruis bezig te zijn lekker dingetjes maken.. op een gegeven moment is anders je huis ook vol denk ik |
|
don't let the little stupid things break your happiness
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de 2e mouw voor mijn vest op de naald. Als deze af is kan ik het vest in elkaar zetten. Zal mij benieuwen of ik hem ooit zal dragen.
Paar dagen geleden wou ik ook aan het schapenkussen beginnen, maar had korte breinaaldjes besteld (heb zat naalden in huis maar natuurlijk net geen naalden no 8 zonder knop), en toen besloot ik om toch verstandig te zijn en eerst het vest af te maken. Nu ga ik het wel op die korte naaldjes proberen (zijn er 5), maar vraag me af of dat wel handig is. Gaat dat niet zo lekker, dan kan ik altijd nog langere naalden bestellen. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoiets is in mij nog niet opgekomen. Hoe kan je het dan opbrengen om iets te maken? Of heb je al een "afdrager" op het oog?
|
|
Reageer | Pagina <1234 85> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |