Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op de naald...

Reageer Reageer Pagina  <1 525354
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2019 om 08:30
Hier schildpad afgehaakt en in elkaar gezet...
Draakje zo goed als klaar maar ben me groene klosje garen dat ik nodig heb kwijt ...
En het konijn op bestelling alle losse onderdelen zitten al aan elkaar alleen nog 4 pootjes haken en dan is deze ook weer klaar...
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2019 om 10:24
Ik heb nu even niets op de naald staan. Heb vier truien gebreid, maar één in elkaar gezet en de andere drie moeten nog steeds. Nu is het vandaag echt weer om daar weer eens mee aan de slag te gaan. Verder kwam ik er bij het opruimen nog achter dat ik (dom!!) nog steeds met mijn vest aan het haken ben (tunisch), en dat was ergens achter 'verdwenen', dus dat ga ik dan maar weer eens lekker oppakken. Het is van katoen, dus ook niet echt zo warm om in de lente/zomer mee aan de slag te zijn. Volgens mij houd ik nog heel veel katoen over (had indertijd heel veel gekocht omdat ik geen idee had hoeveel bollen ik nodig zou hebben voor zo'n vest), en daar wil ik dan (afhankelijk van hoeveel ik overhoud) bijvoorbeeld maar een luchtig truitje van gaan breien, eventueel na aanschaf van nog wat extra bolletjes katoen in contrasterende kleur, zodat het niet opvalt dat ik dan restjes ga opmaken...
Met het vest ben ik nog wel een tijdje bezig, dat Tunisch haken gaat toch (althans bij mij wel) veel langzamer dan breien. Maar goed, nog genoeg te doen dus. Ondertussen maar eens kijken of ik een leuke breisteek kan vinden voor het katoenen truitje, altijd leuk om daar even naar te gaan snuffelen...

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2019 om 12:18
Ik heb vier slierten oranje vlaggetjes klaarliggen om op te hangen en nu moet ik drie oranje beertjes en één oranje streepjespoes in elkaar zetten en vullen. Daarna kan ik weer verder met grote en kleine poppen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2019 om 17:21
Ik heb even niets op de breinaald ,ik had ineens van die " dove " noem ik het maar pinken

Niet blauw of wit ook niet koud maar een dood gevoel ,even wat rustiger aan maar .

Het is gekomen zal ook wel weer gaan .

Hoop dat je vlaggetjes een goed voor teken zijn Machtelt .

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2019 om 09:09
De oranje mannekes spelen vanavond de finale van de Nations League. Had ik nog nooit van gehoord. Tegen Portugal, zeg maar tegen Ronaldo. Die al eerder in de Europa cup van de mannetjes van Ajax verloor. Ik vind het al mooi als Nederlanders in een finale zitten. Wij zijn maar een klein land met veel minder inwoners dan de grote landen, dus ook minder keus uit voetballers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2019 om 11:21
Volgens mij had het vroeger ook een andere naam .

Vroeger volgde ik het nooit zo ,mijn man geeft er niets om ,maar met een kleinzoon die helemaal gek is van het spelletje moet je wel ,anders weet je op geen enkele vraag een antwoord .
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2019 om 08:50
Hier ook helemaal geen voetbalfans zelfs man lief houd er niet van...
Inmiddels 2 potjes uit het boekje van Bizzy Bee Klaske van der Bij bijna klaar...
De laatste hand nog en dan op naar de/het volgende...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 3 hours 10 minuten geleden om 07:50
Nog steeds een gehaakte boodschappentas. Ik ben bij de bovenrand en omdat iedereen zegt dat je de hengsels niet te smal moet maken
denk ik dat ik ze dubbel maak, met "iets" erin. Wat "iets" is weet ik nog niet maar ik sta open voor suggesties.
Zelf had ik gedacht om band (vlak, opgerold of dubbel) te gebruiken (heb ik zat) waar ze vaak de hengsels van sporttassen mee maken.
Hoe noemen ze dat ? Keperband ?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 1 uren 38 minuten geleden om 09:22
Ik zou het oprollen en omhaken .
Als je toch zat hebt ,waarom zou je dan wat gaan kopen .

Het nadeel is dat je netje dan niet meer zo compact op te vouwen is dat het in een handtas past ,zoals je je plastic tasje erin frommelde .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 525354
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.074 seconden.
Lang Yarns Bergere de France