Forum
winkelpatronenhobbydoosforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op de naald...

Reageer Reageer Pagina  <1 565758
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2019 om 09:19
Daar mag je niet gemist worden Bep .

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2019 om 09:43
Wat leuk Mutti dat er mensen zijn die een bedankje sturen. Maar gebreide sokken in bed zitten dan ook heerlijk. De babietjes hebben dat dus al snel door.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2019 om 09:48
Originally posted by niania niania wrote:

Is inderdaad een hele mooie sjaal. Ik bedenk net iets, (kan misschien raar klinken), deze sjaal doet me denken aan een de gebreide onderhemdjes die mijn grootmoeder-zaliger breidde voor mij.  Zij breidde eerst een lange lap, met in het midden een gat erin (waar het hoofd dan doorgestoken kon worden) en dan naaide zij de zijkanten toe, tot op de hoogte van het armsgat. Die waren gewoon effen roze. Zij heeft ook nog enkele pulls gebreid, maar die waren dan met tekeningen in gebreid. Maar ja, dat is ook al weer van ergens in de jaren 1960-1965, want mijn grootmoeder was toen al ziek. (in 1960 is toen de ziekte van Khaler gediagnosticeerd, en zij is dan in 1970 aan de gevolgen daarvan overleden. Misschien eens een ideetje voor jou? 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2019 om 22:34
https://forum.hobbydoos.nl/cal-hygge_topic44751_page1.html

ik weet niet waar ik het haalde dat het een zwarte was. Ik dacht toch echt dat ik de sjaal in zijn geheel af had gezien. Blijkbaar in mijn dromen dan.
Ge kunt alleen uzelf vertrouwen en dan nog.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2019 om 05:56
het is ook wel zwart maar dan met een wittig draadje erdoor 
hetzelfde als mijn sjaal maar dat van mij is roze met een wittig draadje erdoor
ik weet alleen niet meer hoe dat garen heet 
het zwart word dan een beetje meer grijs

stone washed garen heet het volgens mij

ze heeft het zelfde zwart als op de foto hierboven

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2019 om 17:20
Ik heb een oud 3 suisses poppenboekje, waarin een kabeltrui staat voor poppen van 42 cm. Ik heb een pop liggen van 36 cm, dat maakt enorm verschil. Ik heb vreselijk zitten rekenen, maar nu staat de boord van rugpanden en voorpand op de pennen. Hij heeft raglanmouwen, maar ik denk dat ik ze recht brei. Volgens mij staat die trui in creaties op een 42 cm pop. Met hippie rok.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 565758
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.095 seconden.
Lang Yarns