Op de naald... |
Reageer | Pagina <1 838485 |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ribbelsteek is alle pennen recht en dan bepaal jij welke kant de goede kant is ,dat is de kant die naar je toe wijst ,waar je dus opkijkt en begin van je naald zit rechts .daar begin je dan met die 6 steken af te kanten
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een simpele poncho bestaat uit twee rechte lappen, rechtgebreid. Ik maak ze altijd voor poppen, met een fluffy of bobbelig garen. Ik naai dan een korte kant haaks op een lange kant, leg die lappen over een poppenschouder en kijk hoe ik de andere naad moet maken. Is de hals te ruim, dan brei ik een boordje in boordsteek. Bij mijn foto's op facebook staan er vast wel een paar. Ik zou moeten zoeken naar een babymaatje. Misschien staat zoiets op YouTube.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Chrissie
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2020 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 733 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je.
|
|
Chrissie
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2020 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 733 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb al wel iets voor een poncho.
|
|
Chrissie
Post Options
Thanks(0)
|
Het zijn dingen die je denk ik even door moet hebben.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
In de woorden van Johan Cruyff: Je gaat het pas sien as je het dóórhep.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <1 838485 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |