Op zoek naar een site waar ik dit kopen kan, help! |
Reageer |
Autheur | |
Spookysil
Duizendpoot Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Februari 2015 om 18:21 |
Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een website waar ik deze wol kan kopen. Ik kan die namelijk na uitgebreid zoeken nog steeds niet vinden helaas. Ik maak bijna alles met deze wol, wat ik eerst altijd in een winkeltje in Kampen kocht. Helaas ben ik nu heeeel ver verhuist (Emmer-compascuum) En om nou naar Kampen te reizen alleen voor de wol... Dan ben ik duurder uit alleen aan vervoer dan de bollen wol die ik nodig heb. Ik heb hier een boel projecten nog niet af en raak ondertussen wanhopig Kan iemand me uit de brand helpen? Een Nederlandse site waar deze wol op staat moet toch niet onmogelijk zijn? Groetjes en alvast bedankt! Silvia |
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk eens bij wollerleihandwerken. inf
Volgens mij staat het op hun site |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het Zwarte Schaap in Margraten heeft Online garens. Ik dacht ook Supersoft gezien te hebben, maar zie het nu niet op hun site.
Maar inderdaad hier wel gezien.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Silvia,
Typ maar eens in op google en zie hoeveel hits je krijgt! Succes |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een idee om het winkeltje in Kampen op te bellen, je probleem uit te leggen en te kijken of ze het je willen opsturen? Portokosten zijn altijd voordeliger dan veel kilometers rijden.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je woont nu vlak bij de Duitse grens, dus als je hier zoekt on line website, dan vind je misschien wel een winkel in een stad
waar je af en toe eens heen wilt/gaat
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |