Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op zoek naar Patronen.

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
x-x-Princessa-x-x View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2014
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer x-x-Princessa-x-x Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Op zoek naar Patronen.
    Posted: 14 Februari 2014 om 00:12
Hallo Allemaal,

Ik ben opzoek naar haakpatronen. Het mag vanalles zijn.
kinderdingen, knuffels, bloemen, hartjes, amigurumi, dieren, pokemon, dingen uit films, echt alles mag het zijn.
Ik zou er iemand mee blij maken, die heel graag doet haken.
Ik zie ze wel in mijn mailbox.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 07:37
hoi,
op deze 'brede' vraag zal de google-balk je grootste inspiratiebron zijn hoor :-)
je drukt 'crochet .........' (en dan het patroon die je wenst)
je komt massa's gratis patronen tegen, zowel Nederlands als Engels !!!!! Ook ravelry is grote inspiratiebron :-) daar kan je zonder probleem gratis inloggen!!!!
vertaalsites zoals charami.com helpen je met Engelse patronen. Specifieke/gedetailleerde vragen kunnen hier natuurlijk ook gevraagd worden!
Ik wens je veel succes met je zoektocht :-)

Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 09:43
ja ik zou je ook echt google aanraden
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 11:25
En de bieb. En de boekhandel en tijdschriftenwinkel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 12:06
"Ik zie ze wel in mijn mailbox"... Trek gelijk mijn sportschoenen aan en ga voor je rennen.... Google en de boekwinkel zijn je beste vrienden. Misschien ook eens het forum nader bestuderen, dan ben je de komende dagen wel bezig om patronen binnen te slepen.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 12:54
hahaha maar lieverd je kan beter schaatsen aantrekken inplaats van sportschoenen dat gaat veel sneller, kijk maar naar onze schaats mannen en vrouwen
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 13:10
hahahhaha met mijn kont in zo'n strak pak, rollade op het ijs LOL Maar inderdaad, die kanjers gaan zo snel, het is een idee. Misschien skeelers ivm gebrek aan ijs Wink
Back to Top
x-x-Princessa-x-x View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2014
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer x-x-Princessa-x-x Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 13:16
Pardon willen jullie niet op mijn topic gaan kletsen. Dit is geen klets topic.
Back to Top
x-x-Princessa-x-x View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2014
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer x-x-Princessa-x-x Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 13:17
Er zijn toch wel mensen die patronen hebben. K zou die graag willen hebben dan.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 14:07
Zoals al gezegd is google is je beste vriend!
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 14:16
als wij kletsen dan kletsen wij, de prinses op de erwt denk ik zo????? jij wil hebben!!!!!!! op deze manier van vragen ga je toch niks krijgen, mensen moeten willen geven en niet moeten geven, je hoeft niet te smeken maar op deze toon krijg je van mij niks, lees het nou is terug en kijk dan is hoe jij iets vraagt
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 14:23
Je vraag is gewoon te algemeen, er zijn zat mensen die wat hebben, maar ze gaan niet zomaar wat sturen, ze willen het idee hebben dat ze je echt helpen.
Als je een verzameling wilt beginnen, dan kun je beter op het forum naar het kopje "links" gaan, daar staat zoveel en dat zijn allemaal patronen waarvan een van de leden heeft gedacht - dat is wel wat.
Ik kan je helaas niet helpen, ik brei. Aan het kletsen kunnen we weinig doen, we zijn mensen geen robotsWink.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 14:26
Meld je aan op Ravelry, gebruik Google, koop tijdschriften en ga langs bij de bieb. Dan heb je een aardig beginnetje met je eigen patronen bibliotheek denk ik zo. Zeeman, Wibra en hobbyvoordeel hebben ook genoeg leuke en betaalbare boeken.
 
 
 
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 14:35
Je vraag was wel vriendelijk gesteld maar inderdaad veel te algemeen.
Je kan je beter houden bij 1 onderwerp.   
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 September 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 309
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 15:04
Beste Princessa,

Naast wat al eerder gezegd is over de algemeenheid van je vraag, kan niemand je nu patronen sturen. We kunnen je mailbox namelijk zo niet vinden. Ik zou zeggen, kijk eens onder even voorstellen. Het zou natuurlijk leuk zijn als je je even voorstelt, maar er staat ook het bericht HARTELIJK WELKOM, LEES DIT AUB. Daar staat beschreven wat je moet doen om je mailadres zichtbaar te maken.

Enne, ook off-topic kletsen op een forum hoort er af en toe bij.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 15:17
Maar ook "ik zie ze wel in m'n mailbox" Dat er al van uitgegaan wordt dat we patronen sturen, terwijl wij ook moeten zoeken en kopen. Ik heb hier moeite mee.Sorry.
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 15:32
Ik ben klaar met deze Dame. ik krijg via PM ook dwingende verzoeken voor patronen. en als ik die dan niet snel binnen 24uur stuurt vind ze me niet aardig.    
oant Sjen
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 15:33
oeh wat zal je daarmee zitten he bloem ?
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
x-x-Princessa-x-x View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2014
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer x-x-Princessa-x-x Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 15:37
Bloem, je kan wel achter mijn rug om praten..
Maar dat is ook niet netjes. Misschien heb ik het fout gevragen.
maar k vind het niet netjes als mensen achter mijn rug ompraten.
en k vind andere mensen die vragen krijgen ook, en het is net of dat jullie mij buitensluiten.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 15:42
princessa het zit zo: je stelt je niet voor, je 'eist' praktisch dat mensen je patroontjes geven en je vraag is zo algemeen dat niemand er echt iets mee kan. wij sluiten je niet buiten dat doe je zelf.

je wilt dat we helpen met patroontjes best, maar wij willen weten met wie we te maken hebben. we hebben genoeg 1 dags vliegen gezien die alleen maar voor dit of dat patroontje komen en we daarna nooit meer zien zonder ook maar een bedankje.

dus ja we zijn ongewillig om patroontjes te geven aan mensen van wie we niks weten.
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns