op zoek naar patroontjes uit boek van jorine Tiel |
Reageer ![]() |
Autheur | |
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Augustus 2012 om 21:58 |
Wie kan mij helpen ,ik ben op zoek naar het boek \ma-ak breien , haken, vilten .Alleen voor de patroontjes van handdoeken randjes haken met een zeer scherpenaald
Hartelijke groet van Geerke |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik heb je wat gestuurd, is wel niet het boek wat je zocht, maar misschien kun je het wel gebruiken
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() Als je dit patronen boek bedoeld dan is het niet Jorine Tiel maar Jorine Tieleman. Ik denk ik zet het er maar even bij dan zoekt het beter voor ons. En wat voor patroontjes moeten het dan zijn. Misschien dat ze los te vinden zijn.
|
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Hartelijk dank Marielle voor de verbetering ,maar toen ik het in typte ging het laatste er niet bij om dat er maar zoveel letters oppassen. Had ik ook niet gezien . Maar ik zoek randjes voor handdoeken en theedoeken en slabbetjes die staan volgens mij in in het boek. Vriendelijke groet van Geerke |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Geerke ik zal even zoeken en dan stuur ik het je wel op.
Kijk maar wat je ermee kan
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Ik ga ook verder met speuren
|
|
![]() |
|
Fijn dat jullie mij willen helpen .
hartelijk dank alvast.Maar geniet eerst van de zon , want ik hoor dat het nu prachtig weertje is bij jullie ! Groet van Geerke |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Hoe is de zomer bij jou ??
|
|
![]() |
|
Het is een hele warme zomer en erg droog,en we hebben nu sinds weken een regedag .
Het regen maar zachjes ,t'kan wel dagen regenen hier . Groet Geerke |
|
![]() |
|
Wij hebben hier (in Overijssel) de laatste week zo verschrikkelijk veel regen gehad!
Het lijkt soms wel een moesson. Nu is het weer beter, je bent al snel tevreden trouwens met een beetje zon.
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |