Open brief aan iedereen |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Post Options
Thanks(5)
Posted: 20 Augustus 2012 om 17:57 |
Ik krijg de afgelopen week steeds meer mailtjes over het forum. En ik heb het even aangekeken maar ik voel dat het weer nodig is.
Ten eerste wil ik iedereen bedanken die een mailtje hebben gestuurd met hun zorgen.
Aanvulling op de regels van het forum:
1. Voorstellen is niet verplicht !!!!!
Iedereen mag een vraag stellen. Als je wilt helpen mag dat. Je bent als actieve gebruiker niet verplicht te helpen. Als je niet wilt helpen dan sla je de mail over.
Waarom we geen moderatoren hebben : Dat is toch niet nodig bij zo'n gezellige club. Ik wil niet dat iemand uren per week daar mee aan de gang is. We zijn met zijn allen moderatoren, mocht je wat zien dan mail je me maar.
Renske
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
DUIDELIJK....
|
|
groetjes geesje
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben blij dat er nu wat duidelijkheid over is.
|
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor mij ook duidelijk
|
|
Groetjes jenny
|
|
emilyvanleemput
Duizendpoot Lid sinds: 27 Mei 2012 Locatie: the Netherlands Status: Offline Points: 192 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Happines is the key to succes |
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben het volledig met Renske eens
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
boudewina
Duizendpoot Lid sinds: 04 Mei 2012 Status: Offline Points: 382 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
|
|
andrea21
Hobbywonder Lid sinds: 21 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 568 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel duidelijk toch wel ik er een kantekening bij maken ik zit of zat op heel wat forums al jaren en toch denk ik dat een forum niet zonder moderators kan, ik zie het altijd mis gaan zonder goede moderators jammer genoeg. En als je een groepje aan stelt dan is het geen uren werk. En het zou toch jammer zijn als het echt mis gaat op dit forum het is een leuk en het kan een gezellig forum zijn, maarja iedereen is anders. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat veel problemen opgelost zouden kunnen worden met twee zinnetjes op het aanmeldingsforumulier:
- alleen ingelogde hobbydozen kunnen je profiel lezen -(bij msn messenger) als je hier je e-mailadres zet, kun je patronen van anderen ontvangen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mensen begin nu niet weer ,allemaal verspilde energie en het is al zo warm
Wij zijn met zen allen moderatoren joehoe
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
katelijne
Hobbywonder Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
Post Options
Thanks(0)
|
Klaar en duidelijk !
|
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
Wilma1979
Duizendpoot Lid sinds: 11 Februari 2012 Status: Offline Points: 222 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zeer duidelijk hoor
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eigenlijk is alles altijd bij het oude gebleven.
Bedankt Renske dat jij dit zelf nog eens duidelijk vermeld in een topic ! |
|
hobby4you
Hobbyguru Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super dat er nu duidelijkheid is voor iedereen!!
|
|
|
|
labeldoekje
Hobbywonder Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prima toch?
|
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
natie.83
Hobbywonder Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal mee eens!!
|
|
groetjes nathalie
|
|
beertje1941
Hobbywonder Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 906 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben het helemaal met renske eens duidelijker dan dit kan het niet. |
|
Geniet van elke dag!!!
|
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal mee eens. Waarom moeten we zo lopen zeuren op dit prachtige forum. Laten we gewoon genieten van elkaar en elkaars patronen en ontwerpen.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
lief zijn voor elkaar
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |