Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Opgelet!!!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Opgelet!!!
    Posted: 07 Juli 2012 om 10:27
IK heb zonet een mail gekregen van een bevriende politieagent met het volgende bericht:

op parkings delen ze (zogezegd) als promocampagne sleutelhangers uit. Die zien er aantrekkelijk uit waardoor mensen ze gemakkelijk aanvaarden. Let op want er zit een chip ingebouwd.
Mensen, waarvan men vermoed, dat ze bij de betere klasse horen, worden op die manier (via de sleutelhanger) gevolgd. Zo kunnen ze je adres lokaliseren en een inbraak plannen.
Dus wees voorzichtig!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 10:31
tjonge jonge, het moet toch allemaal niet gekker worden, kan dat gajes niet gewoon gaan werken en op die manier geld ontvangen, ik wordt er steeds bozer over, de 1 breek in de computer in en haal zo je geld weg en de ander komt gewoon je huis binnen, wat een hufter gedrag toch, ik word er doodziek vanAngry
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 10:33
O, wat erg. Hoe verzinnen ze die dingen toch. Je kunt nog zo voorzichtig zijn, die slechterikken weten altijd wel weer wat nieuws te verzinnen. Ik vind het wel vervelend hoor, dat je tegenwoordig bijna niets en niemand meer kunt vertrouwen.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 11:00
Dit is ook zo. Het ergste is dan nog, dat ze dit meestal via de kinderen doen die je bij je hebt. Je zal een kind toch niet weigeren een leukziende (gratis) sleutelhanger in ontvangst te nemen!!!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 11:58
Bah wat naar zeg!!!
Hoe verzinnen ze het!! :(
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 12:05
Hoe krijg je het verzonnen!!!AngryAngry
Ik kan hier ook heeeeeeeeeeeeeeel giftig van worden.
Ze moeten beginnen met de grenzen weer dicht te gooien.... maar ja dat is politiek, heb ik niet voor gestudeerd, maar je nuchtere verstand gebruiken is ook niet verkeerd bij de politici.
Vanuit het buitenl;and denken ze nog steeds dat het hier met goud behangen is.....IK ben het nog niet tegengekomen.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 12:27
marlies ik ben het helemaal met je eens, die grenzen dicht gooien, dat heb ik vanaf het begin al gezegd, niet dat alles daar mee opgelost is maar ze kunnen dan wel beter de hand in houden, ik wordt hier zo pissig van bah
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 12:31
Wat ze daar ook mee kunnen doen met zo'n sensor/sleutelhanger is het signaal over nemen van de autosleutel. Tegenwoordig heb je zo'n sleutel die met een druk op de knop de auto opent. Als die verkregen sleutelhanger met chip aan die sleutelbos hangt, kan die dat signaal kopieeren en weer doorsturen naar een ander apparaat, op die manier kunnen ze ook je auto stelen..

Met bluetooth kunnen ze ook achter het een en ander komen.. Als je dat op je laptop of telefoon aan hebt staan kunnen ze zien waar dit apparaat zich bevindt.. Dus als het in je auto ligt, slaan ze de ruiten eruit en hebben ze je laptop te pakken..

Criminelen gaan zo ver dat ze jou telefoon op afstand aan kunnen zetten en zo met je mee kunnen luisteren naar gesprekken die je voert.. etc etc.. En zo zijn er nog veel meer praktijken..

Mensen zijn tegenwoordig nogsteeds te goedgelovig, en als er dingen gratis uitgedeeld worden staan ze vooraan in de rij.. 

Net als wanneer ze voor de Nuon de standen komen controleren, wie zegt dat ze dat echt doen? Misschien is het wel iemand die kijkt hoe je sloten er van binnen uitzien.. En dan zeggen ze dat je om legitimatie moet vragen.. Maar wie weet hoe zo'n legitimatie eruit moet zien?????
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 15:36
bij onze 'electrische maatschappij'   komt er niemand meer langs. Alles gaat per pc.
Wel zo handig. Toen ze nog wel langs kwamen waren het vaak mensen die je wel van gezicht kende, vaak scholieren.

Verder ben ik niet van plan om me gek te laten maken door zulke dingen, het bestaat dat weet ik maar ik heb geen zin om half schizofreen door het leven te moeten. Het enige wat je kan doen is ze het niet (te) makkelijk maken, zowel op de pc als je huis. Willen ze persé binnenkomen lukt ze dat toch wel.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 21:05
Het is toch werkelijk te gek voor woorden. Je wilt je daar niet door op laten draaien, maar je windt je toch op. En zeker als je kleine kinderen in de auto hebt, is het erg. Als volwassene kun je nog zeggen dat je geen belangstelling hebt, maar de kids zijn meteen enthousiast, en dan zit je in de problemen Angry
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2012 om 21:13
Het moet toch niet gekker worden..... stel je voor dat je zo'n ding in goed vertrouwen aanneemt...
Wel jammer, want dit soort praktijken verpest wel een hoop voor mensen die het wel goed bedoelen.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.389 seconden.
Lang Yarns