Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Oproep

Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Oproep
    Posted: 18 Juli 2014 om 07:52

Goedenmorgen,
Nee het zijn niet mijn popjes,maar ik wil zooo graag deze bianca gemêleerd hebben,ik ga elke week trouw naar de wibra,maar het is hier altijd leeg.
Zijn er dames die als ze bij de wibra zijn en ze zien liggen deze willen arresteren ?
Ik hoop het zo.
Natuurlijk wordt het betaald

Groetjes jenny
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 10:21
Hebben ze dat garen dan nog steeds? het is jaren geleden dat ik het gekocht heb.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 10:22
Oh Oh, waarom heb je me op de hdd niet gedwongen om de doos met "Wibra en Zeeman, gemèleerd" open te doen? Ik doe het net en vind er 6. En wat doe ik er mee? Niks. Want ik heb nu die fluor Bianca in geel, groen, roze en oranje, waarmee ik óf een babydeken óf een sjaal brei, dat hangt van de vervelingsfactor af. Bovendien heb ik nog die mooie roze/wit/donkerroze van Royal, 7 of 8 bollen, die de voorkeur krijgen.

Waarom ik dan die door jou gewenste Bianca heb gekocht? Kweenie, hebzucht, verslaving...

PM je huisadres maar, dan zoek ik straks een doosje bij Plus en dan hangt het van de tropische temperaturen af of ik zaterdag of maandag naar de post ga.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 12:28
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Oh Oh, waarom heb je me op de hdd niet gedwongen om de doos met "Wibra en Zeeman, gemèleerd" open te doen? Ik doe het net en vind er 6. En wat doe ik er mee? Niks. 
Toen wist ze denk ik nog niet dat ze het absoluut nodig had LOL 
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 16:03
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Oh Oh, waarom heb je me op de hdd niet gedwongen om de doos met "Wibra en Zeeman, gemèleerd" open te doen? Ik doe het net en vind er 6. En wat doe ik er mee? Niks. 
Toen wist ze denk ik nog niet dat ze het absoluut nodig had LOL 

Sterker nog,ik heb ze hier nog nooit gezien,ben vandaag weer geweest en weer niet
Groetjes jenny
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 16:05

Oh Oh, waarom heb je me op de hdd niet gedwongen om de doos met "Wibra en Zeeman, gemèleerd" open te doen? Ik doe het net en vind er 6. En wat doe ik er mee? Niks. Want ik heb nu die fluor Bianca in geel, groen, roze en oranje, waarmee ik óf een babydeken óf een sjaal brei, dat hangt van de vervelingsfactor af. Bovendien heb ik nog die mooie roze/wit/donkerroze van Royal, 7 of 8 bollen, die de voorkeur krijgen.

Waarom ik dan die door jou gewenste Bianca heb gekocht? Kweenie, hebzucht, verslaving...

PM je huisadres maar, dan zoek ik straks een doosje bij Plus en dan hangt het van de tropische temperaturen af of ik zaterdag of maandag naar de post ga.

Magtelt het is de bianca gemêleerd van de wibra,niet die van de zeeman hoor,want die is te rose.
Veel noten op mn zang he,maar ik wil alleen die haha
Groetjes jenny
Back to Top
Mariet View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mariet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 16:35
Hallo Gerbera,
Ik ga morgen naar de wibra (Belgie), als ze het garen hebben breng ik er mee.
Laat je iets weten.
Groetjes,
Mariet
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 16:40
Mariet wat lief,maar magtelt heeft het voor me,mocht het niet de goede zijn dan laat ik het weten.
Erg aardig vind ik je gebaar.
Groetjes jenny
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 16:52
En als dat niet de goeie is, dan kan ik volgende week ook even kijken voor je.
Back to Top
Mariet View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mariet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 16:52
Graag gedaan hoor!
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 17:13
Topdames zijn jullie
Groetjes jenny
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 17:17
Ik heb ze bij een van de wibra's hier in amersfoort volgens mij afgelopen week nog gezien... Mocht je dus na alle aanbiedingen er nog geen hebben....geef maar een gil.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 17:20
Super,ik heb het nummer achterhaald en die ik zoek is nummer 70518
Ik wacht even op magtelt,heb haar een berichtje gestuurd,anders gaat ze voor niets aan de slag.
Ik laat het nog weten
Bedankt dames
Groetjes jenny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 18:14
Het is Wibra's Bianca 70411/5203681, 6 bol van hetzelfde bad. Ik stuur het in ieder geval, dat ben ik van die bollen en van het schuldgevoel af. Het deksel van de box Zeeman/Wibra gemêleerd kan nu weer probleemloos dicht, zonder dat ik er met mijn hele gewicht op moet hangen. Mocht iemand het goede nummer kunnen vinden, dan begin je gewoon een poppenfabriekje. IK heb roze gemêleerde Royal van Zeeman en daar ga ik echt heus vast en zeker een sjaal van maken. Maar nu nog niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 18:48
Magtelt ik heb nog een pb gestuurd
Groetjes jenny
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 19:38
Originally posted by iepie iepie wrote:

Ik heb ze bij een van de wibra's hier in amersfoort volgens mij afgelopen week nog gezien... Mocht je dus na alle aanbiedingen er nog geen hebben....geef maar een gil.

Ik heb gegild in een pbtje ha ha
Ik vergat te zeggen heel graag 2 bollen
Groetjes jenny
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 19:58
Originally posted by Gerbera Gerbera wrote:

Super,ik heb het nummer achterhaald en die ik zoek is nummer 70518
Ik wacht even op magtelt,heb haar een berichtje gestuurd,anders gaat ze voor niets aan de slag.
Ik laat het nog weten
Bedankt dames

Volgens mij is dat het verfbadnummer. En het kleurnummer: 5203681. Ik denk dat Magteld dus wel de goede heeft alleen met een ander verfbad. Ik heb ze namelijk ook nog liggen. Precies hetzelfde als op de foto maar ook met een ander verfbadnummer maar wel hetzelfde kleurnummer als Magteld.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 20:11
Originally posted by Gerbera Gerbera wrote:

Originally posted by iepie iepie wrote:

Ik heb gegild in een pbtje ha ha
Ik vergat te zeggen heel graag 2 bollen

Haha, heb je PB gezien en al gereageerd hoeveel bollen je nodig hebt....antwoord niet meer nodig dus
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2014 om 20:51
Er kijken twee dames nu voor mij,dus ik wacht het gewoon af.
Ik begrijp de kleurnr ook niet meer,maar maak niet uit,magtelt,s bolletjes liggen veilig in de box.
Groetjes jenny
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2014 om 11:39
Jenny,

Ik heb niet her kleurnummer kunnen vinden wat jij aangeeft. Kleurnummers van bianca gemêleerd gingen van 70410 tot 70414.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns