Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenoproepje forumkindje! post (zegels)

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: oproepje forumkindje! post (zegels)
    Posted: 04 Mei 2010 om 09:46

Lidia heeft er al een topic over gemaakt (laatste brief van ons forumkindje, geloof ik heet dat topic) maar hier nog even een extra herinnering er aan:

volgende week donderdag vertrek ik naar het tehuis en ga dus ons forummeisje Anne Thaksila zien waarvan wij allemaal eigenlijk aunty zijn. Wie nog postzegels (die spaart ze namelijk), een kaartje of briefje wil sturen kan dat gewoon met mij meegeven; Stuur dan even een pm en ik geef je mijn adres hiervoor; Wie zich niet zo thuis voelt in het engels, doet het gewoon in het NL. Wel ruimte laten zodat ik er de vertaling bij kan zetten voor haar! Ook de voor ons hele "gewone" postzegels uit NL of B zijn voor haar natuurlijk speciaal!

Wel liefst zo snel mogelijk opsturen zodat het zeker op tijd hier in belgenland is!

Lidia heeft voor haar al een mooi roze t-shirt en een lief beertje gekocht, dat zit al klaar in mijn handbagage! Die gaat nogal verschieten, hihi!

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 10:18
Krijg ik een pm dan zal ik een briefje schrijven zal zeker veel plaats laten voor de vertaling
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 10:56
Chrisje, Wil jij mij jouw gegevens geven. Ik ga straks bij mijn buuf even vragen of zij een startsetje heeft voor me. Zij is lid van een postzegel club dus misschien heeft zij dubbele liggen waar wij hier niet zoveel mee doen.
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 11:53
Chrisje, er gaat vandaag nog een envelop weg met wat postzegels er in (helaas niet zo heel veel). Je adresgegevens heb ik nog.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 11:59
Er is vandaag iets voor Lidia onderweg, dat zal ons meisje dan wat later krijgen. Wil je haar in ieder geval een dikke knuffel geven? Die neemt geen plaats in in je handbagage.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 13:21
Originally posted by chrisje chrisje wrote:

Wel liefst zo snel mogelijk opsturen zodat het zeker op tijd hier in belgenland is!

Daar zeg je een waar woord. Kaartjes van familie van ons doen er regelmatig meer dan een week over om vanuit België bij ons te komen. Post vanuit Amerika komt vaak sneller aan!    Ik zal eens kijken of ik nog wat mooie zegels kan vinden. SPaarde lang geleden zelf ook postzegels dus ik kan me de kick van nieuwe aanwinsten nog goed herinneren.

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 18:47

allemaal al hartelijk dank dames!!!! IK heb naar wie er om vroeg mijn adres gestuurd, maar laat nog even een gil als ik toch weer iets vergeten ben... Ik ben al met mijn hoofd daar, geloof ik...

Magtelt, die dikke knuffel van je krijgt ze zeker en vast!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.984 seconden.
Lang Yarns