oproepje met een uitroepteken |
Reageer |
Autheur | |
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Augustus 2015 om 11:17 |
beste dames,
zoals jullie wellicht al weten heb ik vorig jaar een projectje opgezet van waar uit ik met n groeiende groep vrouwen truien brei voor kinderen die met hun ouders afhankelijk zijn van de voedselbank. komende week 3 september start ik daartoe een derde breigroep, deze in Lisse daarnaast organiseer(de) ik steeds andere acties toe het inzamelen van wol of van geld voor wol nu ben ik bezig met het organiseren van een veiling van gebreide en gehaakte stukken! de (gratis) locatie, geluidsinstallatie, koffie en thee heb ik al gevonden, plus een goede lijst met potentiele klanten koekjes en cake/taart bakken we zelf en natuurlijk werkt iedereen zich n slag in de rondte voor extra mooi brei- en haakwerk ook hier op deze site zie ik veel moois voorbij komen (mijn creatie) heb je nu eens iets geweldig mooi gebreid of gehaakt maar gebruik je het toch niet en wil je mijn projectje steunen, schenk het ons dan voor de veiling! het mogen kleine slofjes zijn, n gehaakte trein of dier, of een grote dames of heren trui, allemaal goed als het er zo goed uit ziet dat je het zelf wel zou willen kopen, kunnen wij het goed gebruiken voor de veiling alvast hartelijk bedankt! |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |