Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

opruwen van wol

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: opruwen van wol
    Posted: 13 Maart 2012 om 21:54
Ik ben momenteel met 3 dingen tegelijk bezig... een granny deken voor de hond, 1 voor mezelf en ben bezig met Joe de hond.
De hond wil ik morgen afmaken, heb nu het hoofd en lijfje af, wat een ongeloofelijk groot hoofd krijg ie trouwens, nondejuh LOL
Nu vroeg ik me af of het niet leuk is om de hond op te ruwen... maar heb het nog nooit geprobeerd, maak hem van saskia acryl.
Ik las op internet dat je dat met een harde tandenborstel kunt doen, met een ijzeren haarborstel, en ik heb nog een geschikte borstel liggen die ik voor mijn hond gebruik.
Hebben jullie daar ervaring mee? en misschien is het handig als ik het eerst op een proeflapje uitprobeer voor ik Joe de hond verknoei.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 22:22
die honden borstel is het beste doe ik het zelf ook mee saskia acryl is geen probleem je moet niet te veel in een keer willen doen en vooral niet te ruw trekken dan kan je je werk in het ergste geval slopen het resultaat is wel heel erg mooi hoor
Anne-Marie
Back to Top
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 22:43
Oh kijk aan... dat is leuk om te horen, ik probeer het morgen wel eerst op een proeflapje voor ik mijn werk sloop, das zonde.
Ik bedoel dus gewoon zo'n borstel voor de hond, zo'n vierkant borsteltje met hele kleine pinnetjes, zijn net kleine naaldjes, daar kan het wel mee toch?
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns