Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

opslaan

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: opslaan
    Posted: 06 December 2011 om 10:46

Ik heb heel vaak een probleem met het opslaan van patronen. Ik heb gevraagd naar een patroon van Lalaloopsy. Heb ik gekregen. Maar nu opslaan. Ik zou dit moeten opslaan als volledige pagina en dan er staat tussen haakjes htm, html. Ik heb dan een bestand en het patroon. Moet dat of is er een andere mogelihjkheid?

Bedankt, Lida 

Back to Top
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 11:34

Hallo Lida,

Bij zo'n patroon kopieer ik het naar word en dan opslaan. Ik heb het je gestuurd.

Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 11:36

staat er niet ergens "opslaan als"?

dat doe ik altijd en dan kun je hem in je map naar keuze opslaan.

of bedoel je de link bij favorieten zetten?

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 11:40

hoi,

hetgeen wat ik al eens doe met zo'n patronen die in mijn mailbox van een online provider van email adressen bewaren

ik selecteer dan het patroon ( knippen en plakken ) dus de tekst de foto's die ik nodig heb in 1 keer

ik kopieer door op de rechtermuisknop te drukken en selecteer nu hetgeen ik wens over te brengen

ik ga nu een mail sturen en begin gewoon met een nieuwe mail, en klik terug met mijn rechter muisknop en kies nu voor plakken, zien dat je op de goede plaats staat

komt heel de tekst met foto's en zet ik nu bij de titiel de naam van hetgene wat je dan gekopieerd hebt en stuur dit naar mijn eigen email ( mag dezelfde zijn als waar je mee verstuurd komt dan toch aan )

heb ondertussen zo al veel mappen gemaakt in mijn email zodat ik alles mooi kan bijhouden en gemakkelijk verzenden

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 14:04
ja ik selecteer eerst hetgeen ik nodig heb (blauw maken) dan klik ik daar rechts op en neem kopiëeren, dan open ik een nieuwe email en plak het daarop en sla het dan op op mijn usb stick, en dan moet je het niet verzenden
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2011 om 16:46

De methodes die ik hier lees heb ik inderdaad geprobeerd, maar ik dacht dat ik fout bezig was, niet dus.

Dank jullie, Lida

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.219 seconden.
Lang Yarns