Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenOpvallend

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Direct Link To This Post Posted: 25 November 2006 om 17:41
Hallo allemaal

Ik was zelf ook nooit zo'n forum mens.
Maar sinds ik deze site heb gevonden betrap ik mezelf erop dat ik elke dag even de site op moet,en dat ik de laatste berichtjes dan moet bekijken.
Ik reageer niet overal op, maar denk toch wel vaak oooooo bedoelen ze dat.
En dan los je zelf ook nog wel eens een probleempje op.
En als je iemand kan helpen,waarom zou je dat dan niet doen?????
IK zie nu ook ineens dat ik een groupie ben geworden leuk hoor.
Groetjes Teunie
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 25 November 2006 om 17:46
ik spaar d.e punten en met mijn han gaat goed hoor alleen nog wat gevoelig dus ook dat komt weer helemaal goed.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
winnes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 373
Direct Link To This Post Posted: 25 November 2006 om 19:00

 

 

Ik zat al de hele  middag te bedenken waar jullie het over hadden winnes

winnes
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Direct Link To This Post Posted: 25 November 2006 om 20:08

 Lieve corrie,

Zoals je ziet sta je niet alleen ik ben juist heel happy met dit forum.

Renske van hobbydoos heeft mij vanmiddag wol gebracht die ik besteld had en die zei ik kan niet meer op alle berichten en e-mails reageren omdat het er zoveel zijn maar zij is heel blij dat dit forum zo goed loopt.

Groetjes Corine.

Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 23 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2042
Direct Link To This Post Posted: 25 November 2006 om 21:05

Tja wat moet je hier nog aan toevoegen.

Het is erg leuk om te zien dat als je een dagje niet op het forum bent geweest, er bijna 1,5 pagina is volgeschreven. Gezellie, lekker druk . We gaan zo door...

groetjes Syl

Groetjes Syl
Back to Top
gitt@ View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 189
Direct Link To This Post Posted: 25 November 2006 om 22:13

Ik vind het hier nog mee vallen. Toen (ik ben sinds 3 maanden gestopt) nog lig was van het tweeling forum had ik gemiddeld 1000 mails per maand te lezen. Niet dat ik ze allemaal las maar was een gekke huis. Dit vind ik overzichtelijk. Ik heb toen een keuze gemaakt ik zat veel te veel naar mijn zin achter de pc. Ik haak liever. Alleen als Syl een veel te leuk patroon geeft konm ik nooit meer toe aan andere klussen. K heb al 3 stola;s gemaakt. Van de week een sjaal nog voor mijn zusje voor de sier op haar nieuwe stelletje voor een bruiloft. Ben nu weer met een sjaal bezig en met kikker.

 

gitta75@gmail.com
Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 23 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2042
Direct Link To This Post Posted: 26 November 2006 om 10:16
Als je je toch ooit verveelt geef maar een gil, ik kan vast nog wel iets leuks vinden
Groetjes Syl
Back to Top
gitt@ View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 189
Direct Link To This Post Posted: 26 November 2006 om 15:24
ja zo kom ik nooit van die peesontsteking af hahah.
gitta75@gmail.com
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 27 November 2006 om 01:22

Ik heb gewoon geen tijd om regelmatig langs te komen, laat wel in mijn postvak alle berichten zetten waarop is gereageerd. Soms reageer ik meteen maar soms helemaal niet.

Tja, ik post op een ander forum heel veel, dat is mijn lust en mijn leven en dan blijven de andere een beetje hangen.

Ik kom hier te weinig, meestal 's avonds heel laat  niet dat ik niet wil maar echt geen tijd.

Ik hoop idd met jullie dat iemand niet hier lekker patroontjes komt halen en ze dan doorverkoopt op ebay of marktplaats. Maar hoe houd je dat tegen?

 

     All you need is love.

Back to Top
Ratlover View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 27 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 805
Direct Link To This Post Posted: 27 November 2006 om 09:03
dan zou je dus geen patroontjes meer uit kunnen wisselen, behalve met de harde kern natuurlijk. maar ik vind dat persoonlijk wel wat ver gaan
Groetjes van Lieke

Back to Top
Rubia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Direct Link To This Post Posted: 27 November 2006 om 09:10

Dat gaat inderdaad wat ver. Die mensen worden al "gestraft" doordat ze met zichzelf moeten leven.

Er zijn ook mensen die patronen uit patronenboekjes voor € 2,= per stuk verkopen. Ook heel zielig. Of kortingsbonnen uit woonbladen waarmee je bv. 10% korting op bepaalde meubelen kunt krijgen.

Laten we hopen dat wij een lichtend voorbeeld (ahum) zijn en zij daar iets van leren....ooit.

Back to Top
Erica View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Mei 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 19
Direct Link To This Post Posted: 27 November 2006 om 09:29

Ik ben denk ik zo'n iemand die jullie bedoelen. Tenminste dat lijkt zo. Ik kom vaak kijken en leen ook wel eens patroontjes, maar antwoord eigenlijk heel weinig. Dus het lijkt of ik nooit kom, maar ik kom echt wel regelmatig even kijken hoor. Misschien dat ik iemand blij kan maken.

Maar ik brei en haak heel weinig. Ik weet dus ook lang niet overal een antwoord op. En dat wat ik weet staat er meestal al en dus ga ik niet reageren, want dubbelop hetzelfde is ook zo'n onzin.

Misschien dat er meer als mij zijn. Lezen wel bijna alle berichtjes maar laten weinig reacties achter. Tja en dan lijkt het alsof we nooit meer komen.

Er zullen idd ook wel mensen zijn die nooit meer komen, maar net als eerder is gezegd. Er zijn zoveel fora op het net te vinden en dan zie je hier een keer een leuk berichtje waar je wat aan hebt, dus ga je je aanmelden, maar daarna vind je niets meer wat jou interesseert. Dan heb je idd ook dat je mensen niet meer "ziet".

Dat van die patroontjes verkopen op ebay oid dat ben ik met jullie eens. Dat vind ik asociaal. Maar helaas zijn die mensen er.

 

Groeten Erica Boeve

www.sierboeken.come2me.nl
www.wenskaarten.come2me.nl
Back to Top
Rubia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Direct Link To This Post Posted: 27 November 2006 om 09:46

Erica, je kunt nu eenmaal niet altijd iedereen helpen. Wat we bedoelen zijn mensen die een patroon krijgen en daarna nog niet de moeite nemen te bedanken. Ze laten nooit meer wat van zoch horen. Ze vragen bv. op 1 maart een patroon, krijgen dat op 2 maart en daarna hoor je niks meer van ze. Ze bezoeken het forum ook nooit meer. Jij hebt nu al 16 berichten geplaatst. Dat is al 16 keer meer dan de gemiddelde ééndagsvlieg. Nog van harte welkom!

Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Direct Link To This Post Posted: 27 November 2006 om 10:12

Rubia ik sluit mij hier helemaal bij aan

Corine.

Back to Top
Rubia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Direct Link To This Post Posted: 27 November 2006 om 10:16

Bedankt!

 

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 27 November 2006 om 10:31

klopt dat we dat bedoelen je legt het heel goed uit dank je

en wat heb ik losgemaakt niet normaal

Dat verkopen heb ik ook meegemaakt , zag een leuke pop ( origami) dacht met papier maar nee hoor alleen het patroon nou dat vind ik echt zielig maar ben er ook ingetrapt kijk nu wel beter uit hoor.

aldoende leert men he?

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Direct Link To This Post Posted: 27 November 2006 om 11:29
Ik heb hier op het forum gelukkig alleen maar positieve dingen gezien, want anders was ik hier ook niet blijven komen.Van achterbakse dingen houd ik namelijk niet.
Dus alleen maar lof wat de klok slaat.
Groetjes Teunie
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 27 November 2006 om 11:40
mooi toch het is ook een heel gezellig forum we moeten alleen een beetje opletten maar dat moet je overal en daar zijn we zelf bij he????
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
gitt@ View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 189
Direct Link To This Post Posted: 27 November 2006 om 11:56

Ik vertelde van de week aan iemand prive over mensen die hun gemaakte spullen verkopen dan doel ik even op bloemetjes. Je neemt je materiaal dan je tijd en dan je verkoop prijs. Kleine berekening. 5 cent per bloem a 5 minuten om te haken en afwerken verkoop prijs 50cent (en je werk om het op marktplaats te zetten) winst 45 cent kom je op een uurloon van 5,40 en dan niet een patroon willen delen. Maar wel willen ontvangen. De dames die wel eens tussen de advertenties zoeken weten meteen wie ik bedoel.

 

Wat ik ook heel erg vind als je iets verkoopt wat niet (effe off topic) het merk is maar wel met dat merk verkopen bijvoorbeeld pandora bedels voor 2 euro nou dat kan dus niet zwaar nep zet dan lijkt op pandora. Ik zie ook vaak gehaakte oilily bloem etc. Vind dat zo triest.

 

Ik haak omdat ik het onwijs gaaf vind om te doen en ik haak soms in opdracht en bereken alleen de gemaakte kosten maar verdien er niets op. Ik vind dat niet erg maar ben ook zeer bereid om patronen te delen. Waar ik mijn garen koop krijg ik ook altijd alles van patronen alleen gaat dat ook over en weer. Zij vond het patroon van de stola van syl*** zo mooi nou dan krijgt ze die etc etc. Het gaat twee kanten op en juist doordat ik ook patroontjes geef is zij weer heel royaal naar mij toe. Dat vind ik leuk.

gitta75@gmail.com
Back to Top
Rubia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Direct Link To This Post Posted: 27 November 2006 om 12:01

 

En Corrie...wat is je volgende opmerking....?????  Kunnen we weer verder discussiëren.

 

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns