Oren van pompon-schaap |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Bolletje Wol ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31 Maart 2011 om 20:12 |
Hee allemaal,
Ik probeer nu een pompon-schaap te maken, maar de oren lukken mij niet vanaf de tweede toer. Willen jullie mij het "makkelijker" uitleggen of misschien wat foto's of zelfs een filmpje plaatsen hoe jullie het doen? Hier staat hoe je de oren moet maken: Oren 2x: Haak een ketting van 5 lossen Toer 1: haak 2 lossen voor de eerste steek, haak in de 5de losse 3 vasten en haak verder aan de onderkant van de lossen (nog 4 vasten) Toer 2: haak in de 6de 2 vasten, dan 2 lossen, 2 vasten in steek 7 en haak de rij uit. Groetjes en alvast bedankt voor de hulp ![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Haak in de 1e t/m 5e steek gewoon 1 vaste.
in de 6e maak je een meerdering door 2 keer een vaste te haken. dan 2 losse In de 7e opnieuw een meerdering maken door 2 keer een vaste in te haken. Ik kan het niet makkelijker maken maar het moet je vast lukken ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |