otter |
Reageer ![]() |
Autheur | |
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Augustus 2013 om 12:52 |
Hallo ik ben weer eens opzoek naar iets
![]() Ik heb net bij handmadekitty een heel schattig patroon van een otterjtje gezien helaas is dat een koop patroon. Maar Ik denk ik waag het erop om eens te kijken of iemand hier een leuk gratis patroon van een otter heeft of evt. een link. Het is niet zo dat ik te beroerd ben om te betalen voor een patroon maar ik heb helaas mijn geld voor belangrijker dingen nodig vandaar ook mijn vraag naar een gratis patroon. |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb wel een plaatje voor je van een otter applicatie, die je misschien na zou kunnen maken en dan met een boller lijfje:
![]() |
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Ik zoek weer met je mee ....
![]() Het is helaas ook de enige die ik kan vinden, maar het is wel een schatje. |
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
och dat is wel een schattig ottertje ja
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
heb deze nog voor je gevonden maar de rest is alles kooppatroon wat ik vind
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Oh wat een leukerds allemaal heel erg bedankt voor het meezoeken.
![]() ![]() ![]() Die aplicatie heb ik al een heel leu idee voor hoe ik het ga uitwerken weet ik nog niet precies maar het wordt iets met een tasje voor mijn schoonzoon (ook otter gek net als ik en dit weet hij lekker nog niet . ik denk een tel hoesje En die andere staan erg hoog op mijn to do list ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |