Oud patroon Ariade |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
freubs
Newbie Lid sinds: 07 Januari 2014 Status: Offline Points: 22 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Mei 2014 om 11:55 |
Ik zoek naar een haakpatroon die in een oude Ariadne heeft gestaan t.w. Kabouter Puntmuts. In deze Ariadne stonden ook nog andere haakpatronen. Wie o wie kan mij er aan helpen
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb wel een patroon van 2 kaboutertjes met puntmuts op. Welke zoek je nog meer?
Groetjes Ria |
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je weet in welk nummer deze heeft gestaan of hoe de voorkant eruit ziet wil ik wel even voor jw kijken of ik hem heb.
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het patroon komt ook uit de Ariadne.
|
|
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er staat mij bij dat ik zoiets heb. Weet je een ongeveer jaartal?
|
|
Hanny
|
|
Naemi
Hobbyguru Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij heb ik ze, zal vanavond even in mijn archief proberen te duiken.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil ook wel kijken of ik ze heb, maar dan is het wel handig om
een jaargang te weten. |
|
december2011
|
|
freubs
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet helaas niet welk jaargang het is. Ik heb wel een foto misschien dat jullie daar wat aan hebben .
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
groetjes Edith
|
|
Geerlig
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry, hier kan ik je niet aan helpen.Ik heb van 2 kaboutertjes uit 1 oude Ariadne een patroon.
|
|
Naemi
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het complete patroon gevonden maar in het Duits, en ook niet bijzonder leesbaar. En in het Nederlands, maar ik weet niet zeker of die compleet is. Ik moet hem compleet hebben, maar ik kan de kleurenfotokopie die ik via Marktplaats kocht niet terugvinden.
|
|
|
|
freubs
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel voor beide patronen alleen de Nederlandse is niet volledig. En voor de Duitse moet ik eens even gaan zitten om te vertalen. Mocht je per ongeluk die andere Nederlandse vinden hou ik mij nog steeds aanbevolen
|
|
breimaan
Hobbywonder Lid sinds: 25 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi,
Ik heb hem gevonden. Ben hem aan het scannen en zal hem je dan toesturen. Groetjes, breimaan
|
|
http://breimaan.blogspot.com/
groetjes, breimaan |
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry Edith, ik heb gezocht voor je maar ik heb
de bewuste Ariadne niet. |
|
december2011
|
|
Naemi
Post Options
Thanks(0)
|
Breimaan, zou ik hem dan ook van je mogen ontvangen?
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb even gebladerd door mijn restjesboeken van 3 suisses. Ik heb in ieder geval een gehaakte Sneeuwwitje met 7 dwergen, een kerstkabouterfamilie en een vrijgezelle kabouter. Mochten die andere patronen niet lukken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
freubs
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Magtelt,
als het mogelijk is zou ik dan Sneeuwwitje van je mogen ontvangen?
|
|
freubs
Post Options
Thanks(0)
|
Breimaam, ik heb hem ontvangen dank je wel.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het al gescand, maar mijn laptop is weer eens eigenwijs. Er staan al twee berichten in de Uitbox, die hij absoluut niet kan verzenden. Ik blijf het proberen. Het kan aan de server liggen, maar lapje is al iets van 8 jaar en de scanner 12. Die schijnen dan met één been in de schroothoop te staan.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gewoon de folders van den Aldi in de gaten houden, kun je daar tzt een nieuw lapje scorûh
Oei 14 mei, maar zo maar 200 euro duurder dan een half jaar geleden ?
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nou, het is gelukt. Even zat er helemaal niets meer in Windows, geen enkele map, en toen heeft mijn man even geholpen en hoeps, alles was terug en verstuurd. Ik vind het zo zonde om iets weg te doen dat nog werkt, al is er soms een duwtje bij nodig.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |